Separera namn med ett kommatecken.
Nice, ska testa direkt
Finns det någon app som kontrollerar hur volymknappen används? Frugan trycker ner av misstag ljudet för ringsignalen hela tiden, skulle vilja...
Beställt förra veckan men inte fått dom ännu, kan svara på hur de är efter att de levererats.
Både jag och min fru har Gentle Alarm i våra Desires, fungerar mycket bra, och supporten är helt enormt bra ifall du skulle ha en fråga att...
Har haft lite om detta tidigare i detta forum; https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=11227 Nu när jag och min fru använt Gentle Alarm några...
Köpte applikationen och fick följande mail samt den senaste versionen av den, skapad idag; "Hi, After a longer delay (I worked on SleepNow),...
Låter ju hur bra som helst :) Blir nog den man får lita på
Ser också väldigt intressant ut, hur får du tyst på den på morgonen, finns det separat touch för snooze?
Ska testa med Alarm Klock, ser intressant ut ;)
OK, börjar med att lägga in den i den listan, får se om det fungerar bättre, fast jag blir nog tvungen att ha dubbla väckarklockor en tid framöver...
Idag så försov jag mig 2h från jobbet pga denna urusla väckarklocka. På morgonen så stod det "Applkationen Klocka svarar inte" och därmed var det...