Separera namn med ett kommatecken.
Hej alla. Stod i appen att det finns en ny firmware - 3.3.9_003194 - någon som testat? Börjar bli feg, har väl med åldern att göra... ;)
Ursäkta att jag väcker en gammal tråd, men NetOnNet säljer nu denna för 999:- olåst. Tänkte eventuellt ge bort telefonen i present, användaren...
Tror jag var inblandad i den diskussionen. :) Funkar finfint att mounta med Twk 006 så jag kanske kan skriva en liten miniguide sen - nu är det...
Najs! :) Då väntar jag bara på att du ska få tummen ur och släppa v3! ;)
Vet att jag sagt det förut men ändå: Skicka med cifs.ko + CifsManager.
Spelar in på dator (Asus Eee Box) via ett externt USB TV-kort. Mjukvaran är MediaPortal. Har dock inga HD-kanaler. Men du har helt rätt, det...
Tack, jag har faktiskt redan testat detta program. Men fördelarna med att mounta enheterna är ju många: de funkar i alla program, börjar spela...
almightycasey: Vore det inte fint att inkludera cifs-stöd i kärnan så folk kan mounta sina nätverksenheter? Tror nog de flesta har lite...
Har äntligen fått CifsManager att fungera så nu är det inga problem att få direkt tillgång till utdelade mappar på nätverket. :) Tyvärr verkar det...
Kört in den och den verkar funka, tack! :) Har en annan knepig grej jag inte blir klok på: När jag startade telefonen första gången och...