Separera namn med ett kommatecken.
Bara för nyfikenhetens skull, någon som har 50-100GB abonnemanget? Hur snabb hastighet får ni med 5G?
Oj, aldrig upplevt problemen du har. Funkat bra i flertal länder jag har varit i, Italien, Bulgarien, Montenegro, Spanien, Grekland osv.
4G: [ATTACH] 5G: [ATTACH]
Ja, det kan man tycka men så är inte fallet. [ATTACH]
Fortfarande inte fått något SMS när nya SIM-kortet ska aktiveras :( Fick kortet i måndags.
Grymt, tack för svar! Funderar på att köpa den till min far nämligen, han har "lärt" sig Samsungs UI, så hade tagit lång tid att köra med annan...
Om så är fallet så är det tråkigt, jag själv använder dock inte primärt Vimla för att surfa utan där har jag ett annat abonnemang med fri surf. :)
Varför skulle det gå långsammare i en storstad? :) Batteriet bryr jag mig inte om då jag inte jobbar utomhus.
Man vill ju ha 5G! :)
Hej, Någon som har erfarenhet av Samsung Galaxy A23 modellen? :)
Du lär få ett SMS i eftermiddag om att datumet har blivit framflyttat :D EDIT: Enligt Vimla kan dom inte manuellt ändra datumet när sim-kortet...
Fick samma, lite märkligt kan jag tycka då det stod i första SMSet, "Får du inte ditt kort så kan du byta datum här x", och sen byter dom åt än,...
Shit vilken display denna har? Inga reflektioner alls etc. [MEDIA]
Åhlens hade bra pris på denna nu som "Julkalender": Stekpanna 28 cm i Svart från Satake | Åhlens (ahlens.se) blir spännande att prova.
Det var verkligen på tiden. Undra verkligen när man kan köra bil på det också...
Hade du laddat upp många TikTok videos som du vill komma åt? Eller hur kommer det sig att du vill ha tillbaka kontot? Alla konton du följer borde...
Den var faktiskt riktigt snygg, funderar på om man ska byta sin AWU mot en sådan.
Fungerar Widgeten för er ni som har IPhone? För mig står det "Unsupported region", fungerade innan senaste Lidl Home appen uppdaterades. :(
Hade det i min Note 3, var riktigt coolt och användbart. Tråkigt att det försvann faktiskt, var trevligt att kunna använda till TVn.
Jag är nöjd med Vimla, därför har jag Vimla :)
Att Vimla är ett "experiment" kan ju ingen ha missat tänker jag? :) Så detta var ju ingen nyhet att det kunde gå hur som helst. Vill man ha ett...
Stämmer inte uppgifterna för 2fa?
Det hade varit perfekt tillfälle för dom att slippa skicka ut fysiska sim-kort. Jag har inte fått mejl än, undra om jag är en av dom som kommer få :(
Spännande, när jag pratade med dom för någon dag sedan så hade dom inget datum/månad som var bekräftat alls. Dom hoppades bara på att det ska...
Haha oj det var inte det snabbaste 5G nätverket. Trodde det skulle vara betydligt mycket snabbare.
Vilken lyx, vi som har det gamla sim-kortet kommer behöva vänta ett tag för att få det nya :(
Kul så du fick det nya SIM-kortet direkt då? :)
Spännande när sulan bara spricker, aldrig varit med om något liknande innan på Adidas skor.. [ATTACH]
Du fick i alla fall ett hum om när det kan tänkas skickas ut, när jag frågade fick jag som svar "Så snabbt som möjligt" .
En ypperlig fråga för ChatGPT skulle jag säga :) Be den skriva vad du önskar ha hjälp med.
Du kommer aldrig kunna få tillbaka ditt konto utan att få hjälp från TikTok tyvärr. (Om du inte känner personen som hackade dig dvs)
En kollega sa att denna var riktigt bra, dock priset... Putsduk - Apple (SE)
Tror att dom avvaktar lite och är försiktiga
Fungerade för mig, mitt är på gång.
Skulle det inte räcka att byta sim-kort för att få Vimla 2.0 med nya funktioner som kommer släppas i framtiden?
Beställt nytt sim-kort, detta blir spännande. Jag har dock 240 mbit/s i nedladdning med 4G, blir spännande vad jag får med 5G.
Är helt enig med dig också. Jag köper inte en Apple Watch t.ex. för att jag ska få avkastning på 10 års tid, utan för att det är en rolig pryl....
Microsoft authenticator hade det, men tog bort det. Undra om flera kommer göra det.
Haha, Best Take är ju galet.
Någon som har provat Braun XT? Kör OneBlade nu men trött på att bladen behöver bytas så frekvent för att man ska slippa att den drar av skägget :D