Separera namn med ett kommatecken.
*#*#4636#*#* klistra in detta i ringa menyn
[ATTACH] Så ser det ut.
Hej! Om du vet att din telefon stödjer Wifi-samtal/VoLTE så ska du kunna ändra detta i inställningarna på din telefon. Abonnemanget i sig...
Hej. Finner ej hur man söker kontakter i widgeten, har kunnat det tidigare, någon som vet?
Jag har inte använt den ännu, har fått tillbaka pengarna, måste kontakta Google om detta
Hej. Jag beställde en 3a xl från Tyskland, tydligen försvann priority shipping i processen, telefonen försvann ur DHL interna hantering. efter 4v...
Hej jag har samma problem, var chattade Du med support?
Hej, har samma problem, vilken mailadress använde du?
Hur gammal är den?
Någon som vet hur det ska åtgärdas, den finner ingen fingeravtrycksläsare? [ATTACH]
Varje gång jag kör Photossphere utomhus.
Hej, jag råkar ut för samma fel, när kameran hänger sig i Photossphere läget så får jag samma indikering.
Tack för svar, men problemet kvarstår tyvärr.
Kameran hänger sig i Photossphere läget när jag försöker ta en sådan bild, har ominstallerat men samma problem uppstår igen, kör standard 4.4.4....
Throw ligger i notifierings fältet, hur får man bort det?
Samma för mig
Prövat detta utan framgång :|
alla "App "skall det vara
När jag gick från galaxy s till nexus s , då dök alla alla upp i luren , inte nu :-S
Hur synkar man appar när man byter lur ? Jag har för mig att det skall fungera automatiskt , vad har jag gjort fel ?
Men frågan kvarstår var finner man uppdateringen?
Ok, tack inväntar med spänning. :-)
Var finns filen?
fixat? Byter ringsignal och notifiering spontant till standard. Jag städade i ringsignal och notifikation mapparna och problemet...
Tackar det fungerar.
Hur tar man Skärmdump med Ns?
Min NS går tillbaka till standard Ringsignal och notifiering ljud. Är det fler som har detta problem? Kör standard utan root.
Hur ser man OTA , vart finner man inställningarna för det?
Alla hastighetsmätare i bilar visar för mycket . Sannolikt visar gps rätt.