Separera namn med ett kommatecken.
Fast man öppnar kanske inte tasker lika ofta som bankid? Tanken med nån typ av lås på tasker e ju för att ingen obehörig ska kunna läsa din kod...
Jag har fixat en kopia på min profil men lyckas inte lägga upp filen här. Funkar det inte att lägga upp xml-filer eller är det bara för att jag...
Så hur gör man för att låsa upp tasker med fingeravtryck?
Vad ger den för nya funktioner?
Ahh....missförstod det lite då :)
I stock kamera-app kan man väl ändra? Tror jag läst att den finns att ladda ner i play? Annars går det säkert googla sig till en apk
Jag har varit lite sugen på en chromebook ett tag men tycker det e lite tråkigt med så lite lagringsutrymmet på dom. Nu kan man ju nästan köpa en...
Där e vanlig usb i ena änden på den jag har. Kanske därför det inte funkar eller? Men i så fall borde den ju inte säljas som en snabb-laddare
Nån som hittat nån laddare som ger "rapid charge"? Köpte nån tronsmart som skulle vara rätt men telefonen visar ändå bara "charging". Känns som...
Man kan väl dra ner rullgardinen och ändra nått med usb där. Haft samma problem, den brukar stå på "bara ladda" och ändrar man till...
Fattar inte heller varför dom ändrat svars-svepet. Jag verkar inte få några aviseringar för missade samtal heller. Nån annan som har problem med...
Löste det genom att skicka filerna via nätverket i stället. Tog länge tid men det funkade i alla fall. Ska testa installera om Titanium och testa...
Jag har fixat en backup med Titanium som jag vill spara på datorn. Pluggar i telefonen till datorn och titanium-mappen finns inte på datorn. Eller...
Jag har tidigare uppdateringar som jag inte har installerat pga av root. Måste jag "sideloada" dom innan jag kör senaste?
7.1.1 är väl bara släppt som beta? Om det är så då får man nog vara beredd på spontana omstarter.
Jag e oxå lite sugen på en klocka nu. En fundering bara, Det finns bara en huawei watch eller? Ganska stor skillnad på pris på svart/rostfria,...
Så jag är okunnig för att det funkar för mig?
Vad e det för bugg dom inte har fixat? Jag delar ofta Internet via min 6p och jag kan inte minnas att det någonsin har stängts av. Jag tycker mer...
Kanske inte riktigt det du frågar efter men kolla upp "Touch lock"
Är inte Checkr pålitlig?
På engelska då antar jag?
Vad skiljer på "now" och assistenten då?
Var hittar jag prisvärd snabbladdare? Behöver en extra till jobbet, vill helst ha med lös sladd, alltså inte en sån som google säljer.
Hur skulle det se ut? Usb i botten på telefonen och hörlur i toppen. Jag e tveksam till att det finns. Varför inte bara en vanlig docka och...
Är lite fundersam över ett skärmskydd. Såg att ni rekomenderade nilkin tidigare i tråden. Kan nån släng upp nån bild på hur det ser ut med skyddet...
Varför säljs det då laddare som ska ge högre styrka? Original laddare till nexus 6P ligger på 3 eller 3,5A Och jag är ganska säker på att laddaren...
Hur gör man om man har en rootad lur? Funkar ju inte att installera OTA då :( Bara unroota lär väl inte funka?
Jag har en USB-laddare i bilen kopplad med usb till usb-c kabel. 2,4A, enligt ampere i mobilen laddar den endast med 1,4A. Nexus 6p.
Det höga priset beror väl på att det är import, butiken vill ju oxå tjäna pengar. Vill du ha en så beställ av OP i stället, inga konstigheter alls ju.
Detta låter faktiskt lite intressant. Kan man koppla en extern hårddisk till routern och nå den från raspberry? Orkar den spela upp 1080 mkv:er?...
Tack för den :)
När jag körde första setup:en på telefonen fick man välja om man ville ha lösenord för att starta luren. Jag tyckte det verkade smart och valde...
Om han skickar in den så kommer dom alltså inte göra något åt det?
Brorsan har en 6p och det går knappt att höra vad han säger när man snackar med honom. Känns som det är den där berömda buggen som många har...
Då kanske det inte finns nån lösning för mig :/ Det är väl mest foton som känns viktigast och dom sparas väl online av google
Mmm...att jag inte har tänkt på MHL. Undrar om jag har kvar den där kabeln. Datorn installerade jag om windows på idag så jag antar att den måste...
Skärmen på min mobil har pajat och jag har skaffat ny lur. Kan man med hjälp av nått prog se "skärmen" på datorn för att fixa backup från telefonen?
Det blev en 6P Ska man stänga av noice cancelletion (eller hur det nu stavas) direkt eller e det inte alla som har problem med det?
Jag var oxå sugen på ett live case men hittade denna i stället. Ingen knapp men man kan få med eget motiv....
Om jag fattar det rätt så använder inte nexus 6 och nexus 6p samma typ av snabb-laddning eller? Så vad ska man ha för laddare i bilen för att...