Separera namn med ett kommatecken.
Smaken är som baken :)! Z1C verkar intressant om man ser till storlek kontra prestanda. Dock anser jag den vara extremt ful. Z1C i HTC One Mini:s...
Jag kan höra med honom.
Sjukt taggad på Z1C, och så dyker Sharp upp och lanserar Aquos mini SHL24. Jag blir tokig! En snyggare och grymmare lur på alla sätt som dessutom...
För ovanlighetens skull är det tråkigt att man umgås med likasinnade människor. Fick precis detta till svars: "Varför i allsin dar skulle jag...
Ska höra efter med en vän om han är intresserad. För mig är 2.300:- så pass högt att jag lika bra kan lägga till de sista hundralapparna och köpa...
Självklart, men tråkigt när de påpekar att man blir först med produkten om man beställer från dem.
Stackars de som beställt den från Sony helt enkelt.
Trevligt, då har de redan mobilerna i lager med andra ord, får vi se mobilen inom kort helt enkelt.
Är ju bara suveränt om den dyker upp tidigare, även om jag är väldigt, väldigt skeptisk :)!
Haha, prisjakt? Du skämtar!? Det är väl ganska välkänt att återförsäljare tidigarelägger ett datum för att få in förhandsbokningar. När det sedan...
Nu har till och med Swedroid gått ut och sagt att telefonen kommer i nästa vecka. Folk har dessutom fnyst åt mig när jag påpekat att den landar...
1.750:-! Hit me!
Mitt Saldo skickar dessvärre inte ut några notiser, varpå den blir oanvändbar, då kan ja lika bra använda min egna bankapp. Flickr laddar upp...
Taget! Får helt enkelt ge appen en bättre undersökning! Nu har dock ett liknande problem uppstått med "Tapatalk". Det är första gången jag provar...
Hojta till om 1.700:- skulle vara intressant.
Taget :)!
Boden --> I19 --> GSS/T (en typ av försvarsmaktsanställning) - mao, jag drog mina egna slutsatser :)! Härligt att höra att fler tar hand om...
Sen är förvisso Blocket känt för sina ockerpriser :), men då har jag åtminstone fått ett riktpris. Jag är perfektionist och har svårt för...
Kickar igång budgivningen på 1.500:- som jag hoppas att du inte tar som ett skambud.
Ni som får telefonen i nästa vecka får gärna komma med era första intryck :D!
Det var det jag funderade på, låter ju smidigt. Men din "ljud utan vibration" skulle lika bra kunna vara "ljud med vibration"?
Är det sant? Vad glad jag blir :D! Var helt 100 på att Sony gått ut och sagt att den förväntas i butik i slutet av februari. På...
Jaså? Det låter ju lovande. Men vad menar du med "när du kommer hem"? Måste man ha tillgång till Wifi? Märkte även nu att de har en...
Appen fungerade inte som jag trott. Man är tvungen att öppna upp appen för att filerna ska laddas upp, med andra ord inte aktuellt. Ytterligare...
Telefonen kommer snarare ut om 1,5 månad - instämmer dock kring att den verkar väldigt lovande, även om jag önskat att den var ännu mindre :)!
Ska kika på denna lösning, tack! Flickr laddar upp bilder men inte filmer, därför jag undrade om vi gjorde något fel. Mitt Saldo har...
1. Trist, en viktig funktion för många, kanske åtgärdas med notifikationslampa rent hårdvarumässigt i framtida modeller. 2. Det känner jag...
Tack för svaren, då är appen helt enkelt sämre optimerad till iOS!
Ingen som har några svar till dessa problem! _______________ I övrigt tänkte jag passa på att ställa några fler frågor. Min syster har helt...
Kör Tink på min platta (iPad) men verkar ha problem med pushnotiserna. Vill att samtliga utgifter pushas ut men det dröjer bra många timmar innan...
Förstår absolut att telefonen blir en aning större p.g.a. IP-klassningen. Själv hade jag klarat mig utan den, samtidigt som det såklart är en skön...
Jäkla autokorrigering! "350:- för Flex" skulle det vara :(!
2.300:-!
350 för fler!
Jag blev eld och lågor redan när det började ryktas om en miniversion av Z1 och har varit det fram tills jag nu surfade in på androidenheter.se....
Håller med, har blivit lurad och har dåliga erfarenheter från både Tradera och Blocket, tråkigt att man inte kan lösa konflikter på dessa sidor...
Jag räknar förvisso värdeminskning på ett annat sätt :), plattan har som sagt snart ett år på nacken, uppföljaren lär dyka upp på MWC. -men då vet...
Du är alltså inte nöjd med nuvarande bud? Vad hade du tänkt dig?
Oj, nu börjar plattan verkligen budas upp. Bjuder 1.950:-! När slutar budgivningen?
1.800:-!