Separera namn med ett kommatecken.
Hej, har problem med min telefon. I morse när jag startade upp telefonen råkade jag sätta på ficklampan, och eftersom att telefonen var...
Det går faktiskt att köra rent AOSP på SGS2, det är fortfarande under utveckling, så all hårdvara fungerar inte helt och hållet än. Men jag...
Jag får faktiskt det att fungerar på två andra datorer utan problem, men vill kunna göra det på min dator också!! Störande... -.-
Nej, använder ingen USB-Hub, och testade att byta USB-plats, men nej, det fungerade inte heller :( Läste på XDA att man var tvungen att använda...
Tyvärr, det fungerade inte heller... Samma problem. Testade även med Odin, och den stannade åter igen på "SetupConnection..."
Har testat med Odin också, men har ett annat (förmoderligen samma) fel där. Odin fastnar på "SetupConnection...", och sedan händer inget mer... :(
Verkar som att några på XDA har samma problem... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1091114
Väntade ungefär 5-10 min innan jag gav upp, har testat typ 20 ggr nu med olika sätt. Avinstallerade t.o.m. Kies, men det fungerade inte heller.
Gav upp med Kies, och skulle testa på att flasha telefonen m.h.a. Odin. Uptäckte nu att det inte heller gick. Odin fastnar på...
Tja, har fått probem med att ansluta min SGS2 till Kies, sitter på win7 just nu. När jag kopplat in telefonen via USB i datorn öppnar jag Kies,...
Många frågor! Hej, har fått min SGS2 och är hur nöjd som helst! Har kört iOS i två år och är helt ny på Androidfronten, så har en massa frågor...
Köpte idag min första Androidtelefon! :) Är helt ny inom android, men har läst på relativt mycket, och har nu bestämt mig för att roota...