Separera namn med ett kommatecken.
Jag tycker inte att jag har ogrundade påståenden om varför jag vill byta till iphone. Nått som jag själv tycker är det bästa med iphone är att...
1. Jag kanske utryckte mig fel. Om jag ska formulera om mig så menade jag att iphones app store är säkrare än androids app store, dvs ingen app...
Kul för dig. Vi har olika erfarenheter. Så fort jag har laddat ned en app som är mer öppen än vad iphones app store kan erbjuda så har den blivit...
Funderar också på att roota min galaxy s för att få den snabbare firmwiren. Blir att ta tag i till helgen. Innan dess har man riktigt jobb att...
Bra inlägg tugget. För dom flesta är det en fördel att android är mer öppet. För mig tycker jag inte det eftersom att google inte kollar...
Kul att vas samsung än gör så har du en ursäkt. Varför inte bara erkänna att okej detta var inte deras bästa produkt på ett bra tag. Har själv...
Jag tycker att google får skylla sig själva att dom inte erbjuder betalapps. Visserligen är det utvecklarna som förlorar mest på det. Google...
Nu har jag förhandsbeställt iphone fyra hos telenor. Kostade 549 men det är företagsabonnemang. Telefonen blev gratis och då ingår det fri surf,...
Edsbyn kanske har samma åsikt som mig. Men jag tycker inte det är okej med hans personangrepp. Han borde lära sig att argumentera mot en produkt...
Har haft min samsung galaxy S i snart över en månad. Detta är min första smartphone och jag tyckte till en början att den rocka! Har inte tidigare...