Separera namn med ett kommatecken.
Ingen som har dessa till salu?
Du har redan Samsungs värsting för 20k.
Tror det är nästan identiska deals. Mecenatalumni är dessutom gratis.
Mecenatalumni om du främst är ute efter erbjudanden från Samsung.
16 november kommer alltså fler TV-deals.
Kass Black Month hos Samsung. Frånsett ett fåtal produkter, är priserna överlag högre än vad de varit under året.
Samsungs värstindator 3 Ultra
Ja.
Har redan kollat med honom. Tror att han ångrat sig för han har inte svarat på mitt PM.
Krav: obruten förpackning Kvitto eller garantibevis
PM
Det är denna: Bespoke Jet AI | Samsung Sverige
Bytes rakt av förutsatt att lådan är oöppnad. Måste vara 256GB-versionen. Min är oöppnad och garantibevis medföljer.
Nyskick 600kr inklusive spårbar frakt. Endast testade. Inköpta november 2021. Kvitto från Amazon medföljer.
You're welcome! Tar åt mig äran för denna. Trevlig helg. Dammsugaren är sjukt bra och AI är inte bara en gimmick.
Det är flera som har sålt Tab S9 för över 6000kr.
Kampanjen heter en "exklusiv" produkt på köpet. Jag lägger ingen subjektiv värdering i det. Däremot tänker jag så här: vill man inte ha den...
Beställ Soundbaren, du kommer inte ångra dig!! Dessutom får du en exklusiv produkt på köpet!!
Kanske vassaste erbjudandet just nu: Samsung Q995C soundbar (kanske en av marknadens bästa för Dolby Atmos) för 8900kr SAMSUNG HW-Q995C SOUNDBAR...
Så, nu har man efter mycket om och men lyckats beställa: Xiaomi 4 Lite elscooter för 2500kr på Power samt Samsungs värsting soundbar Q995C för...
Spontant känns den här elscootern väldigt prisvärd: XIAOMI 4 LITE NORDIC ELSPARKCYKEL, SVART - Power.se 2500kr imorgon kl 10. Någon som har...
Sålde Xiaomi laddare till @Putte i Parken och allt gick supersmidigt. Snabb betalning och trevlig kommunikation.
Samsung S93C 65-tum via Netonnet för medlemmar. 18000kr. Exklusiv produkt ingår.
Såld till @Putte i Parken
Absoluta nyskick. Kvitto från Inet medföljer. Trådlöst laddningsställ med upp till 80 W trådlös effekt som är designat för extremt snabb...
Noterat.
Nyskick Säljs endast då passformen inte tilltalade mig. Endast testade. Garantibevis medföljer (gäller fr.o.m. 3 juli 2023). 3000kr inkl....
My bad. Läste lite slarvigt.
Vad jag vet kan den endast anslutas till Sony HT-A7000 eller HT-A9.
Denna slår de du länkat till med hästlängder:...
Köpte Buds 2 Pro av @Bobby83. Trevlig kommunikation, varan i perfekt skick och snabb frakt. Rekommenderas starkt!
850kr
När slutar budgivningen?
Sjukt bra pris för en fantastisk subwoofer:...
5000-6000 tror jag inte. Inte den senaste AI-modellen. Du kanske tänker på Jet Bespoke Pro/Extra/Complete.
Vit. Capacity 1.5L Weight 1.3kg Dimensions 204*145*235mm Rated Voltage / Frequency 220-240 V / 1800w 50-60 Hz Package contents Kettle *1 •...
Obruten förpackning. Kvitto finns. Köpt direkt från mistore.se Skickas spårbart för bådas säkerhet. Mi Smart Kettle Pro är en smart...