Separera namn med ett kommatecken.
Kallt_Kaffe, en fråga. Såg en post på modaco där nån upptäckt att SE MW600 fungerar bara fullt ut(att kunna snabbspola i musikspelaren med...
Denna guiden tyckte jag var lättast....
LOL 119kr för något som är gratis och lätt att hitta på nätet. Girig jävel indeed...
Bara att lägga in stock theme från dl-sidan. http://www.mediafire.com/?uulvbr5c9gcdl
Och ovanför står det "Working on R2". :p Sen är det folk i SS-tråden som redan testat att de funkar. Med not finished menar han nog att han inte...
http://android.modaco.com/content/zte-blade-themes-and-design-customisation/332965/cm7-battery-mods/
Enligt tråden på modaco så ska de funka. Om det finns en dl-sida så antar jag att de funkar. Tror ej han lägger ut något i unified-tråden om de...
Wipe tar väl bort apparna på minneskortet? Kommer ej ihåg vilken katalog de sparas i, men för mig att när man lägger in ny rom så tas allt det...
Jag hade lätt hoppat den officiella ROMen och tagit Kallt Kaffes ist. Var det inte något också om att om man installerade den officiella ROMen så...
Skulle jag nog inte vilja påstå... La in n23(el var det 24, går sjukt fort som sagt...) igår och proximity buggen fanns fortfarande kvar till...
På sistonde när jag ska återställa min lur med mybackup(root) så klarar den inte av att återställa mina kontakter för att den klagar på att jag...
Har de inte löst app2sd problemet än(iofs står det det på första sidan på modaco)? Jag kan föra över vissa appar till sd-kortet(som Angry birds)...
Säger inte att 4500kr är tokdyrt. Men känns som om de kunnat pressa priset ännu mer när de säljer Neo för 3500kr. Att lägga till några kontroller...
ELLER så kan han ist för att lära sig grekiska kolla in den svenska tråden. =) https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=26436
Inte lagt in senaste än, ska aldelles strax göra. Men verkar som om de värsta problemen är borta(ville främst ha wifi hotspot, finns en addon för...
1. Tror inte du missar något eftersom med modaco-metoden gör du allt i telefonen. Fastboot används väl på datorn? Fast också nyfiken på om man...
Jo, kan förstå att tiden inte räcker till, och tycker inte du ska känna någon press överhvudtaget, speciellt när du redan gett så sjukt mkt till...
Verkar som det släppts några priser på telenor nu. 5700kr utan abonnemang, vilket är lite steep för mig....
Haha, skönt att höra att man inte är den enda. :p Lite OT, men du har inga planer på en gingerbread ROM? Såg att folk frågade efter dig på Modaco.
Löste det sig? Verkar som om du kommit in i en bootloop. Aldrig hamnat där själv så aldrig behövt någon lösning för det, men det ska vara lätt att...
Inte kört 2.3 sen RC1, men då flöt Angry Bird betydligt bättre än innan (FLB och JJ). Lite sugen på att lägga in CM7 igen om de börjar bli färdiga.
Personligen så tyckte jag denna guiden var lättast, slapp lägga in program och drivrutiner på datorn. Du kan göra allt på telefonen....
Clockworkbackupfilen borde vara större än några kb(min är bortåt 300mb med apps etc) så du har nog inte någon backup. Har du kollat att du har en...
Slå av wallpaperhack i ADW, alternativit byt launcher. Hört att gingerbreadlauncher ska vara mkt bättre. Jag bytte till launcherpro när jag körde...
Du behöver inte få usb att funka för att återställa en backup. Du behöver inte ens ha usb för att lägga in en ny rom... Kolla först så att du...
Du har ingen nandroidbackup du kan återgå till? Vad menar du med "Har nu på nåt konstigt vis lyckats fått in CM 7.0.0 RC1-Blade."? Köpte du luren...
Du får nog specifiera lite vad du menar med den frågan. Menar du ROM så har jag prövat JJ, FLB och CM7. Sista är nog inte rekommenderad för...
Kör flight director under tiden annars. Ska tydligen vara helt ok.
OTA är over the air, alltså du gör det på nätet någonstans. Skumt att Telia då sa att det bara går uppdatera den genom att lämna in den. Undrar om...
Är det någon nackdel att ha det påslaget? Drar mer batteri? Haha, sant! Rikt nöjd med JJ också, men ville testa något nytt. Spelen flyter...
Intressant. Ska nog testa den då. Sugen på att testa en ny ROM, men CM7 verkar inte helt klar än(och redan testat den) så denna kan bli kul. Du...
Ah, det har du ju helt rätt i. Men i och med att jag bara använt den med vinterkläder det senaste så har den inte suttit någonstans där jag kan se...
Inga problem, alla är vi gröna någon gång. =) Fördelen med 2.2 är att luren blir snabbare(på princip allt), du får app2SD(du kan lägga appar på...
Verkl inte helt lätt med alla termer när man börjar med Android. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva clockwork recovery, men det använts för att...
Intressant analogi med PC vs mac på 80talet. Men det är en helt annan situation nu. Apple har ju typ hela tabletmarknaden för sig själva,...
Om du inte har clockwork, så kan du testa detta också. https://swedroid.se/htc-tipsar-desire-agare-om-batteriknep/ Men jag har inte fått något...
Fast tydligen så stämmer inte begreppet RC för Bladeversionen. Var något om att de inkluderade Blade så sent i CM7, så den är fortf rätt ofärdig....
Jo, det är en rätt vild gissning. :-P Är flera på forumet som redan skickat in till Anovo, så de har stöd för denna lur.
Tänkte detsamma innan jag köpte BTheadset(MW600) att BT bara skulle tömma mobilen fortare(var ju så med gamla featurephones). Men märker ingen...
Nightlyversionerna är mer experimentella. De skiljer sig från natt till natt, men en senare version behöver inte vara bättre än en föregående...