Separera namn med ett kommatecken.
Detta svar fick jag från ANOVO: Tack för Ert mail. Telefonen har skickats till HTC's egna verkstad och beräknas vara tillbaka i mittn av nästa...
Senaste svaret från ANOVO idag. "Hej. Tack för att du kontaktade oss. Det primära reparationstiden är beräknad till slutet på vecka 43....
Min har också blivit skickad till "Annat Serviceställe". :( Någon som vet vart våra telefoner kan vara på väg? (Trodde att ANOVO lagade allt...
...Tillbaka i denna tråd! Fick tillbaka min HTC Desire från ANOVO (var inne hos dom i ca 7 veckor!) där de bytte ut moderkortet. Nu har jag...
NU är min telefon på slutprov! ANOVO har nu bytt mainboard på telefonen...
Fick detta mail ifrån HTC igår: Hej Vi beklagar verkligen att ditt ärende har tagit orimligt lång tid. Jag förstår att du är mycket arg och...
Fick mail från ANOVO för en stund sedan... Från tidigare mail då de FLERA gånger vid OLIKA datum svarade: Jag beklagar dröjsmålet, vi har...
Det verkar som ANOVO slingrar sig HELA tiden istället för att vara ärliga!? Jag är så JÄ**A förbannad på dom! Svar från ANOVO via mail:...
Har samma status som "Moonroy" hos Anovo för tillfället. Beskrivning av nuvarande status: Felet på produkten är lokaliserat. Vi väntar på...
Nu poppar det in mail från ANOVO. Men det verkar ta längre tid för varje mail de skickar!? (OROVÄCKANDE!) Hej, Tack för Ert mail. Vi...
Jag blir TOKIG!!!! Fick detta mail från ANOVO precis nyss: Hej, Tack för Ert mail. Vi beklagar dröjsmålet, vi har beställt en...
Det verkar ju i alla fall lovande att alla som fått nytt moderkort ÄNTLIGEN har fått en telefon som FUNGERAR som den ska göra! Låt oss hoppas...
Dra på trissor!!!! Efter ALLA de mail jag skickat fick jag ÄNTLIGEN ett svar från "ANOVO" . Tyvärr gav det ju ingen vidare information på...
Vilka turer fram och tillbaka... Detta mail har nu gått till Telenor Service efter att kundtjänst sagt att det är Service man ska kontakta!...
Man får ju INGA svar på de frågor som man ställer... ANOVO = Svarar INTE över huvudtaget. (men man kan som sagt kanske ringatid för endast...
Här kommer ett litet utdrag från min konversation med "Bo" på HTC. Min ursprungliga fråga: Finns det HTC reservdelar hos ANOVO så de kan...
Tjena. Har följt denna tråd en lång tid (utan att ha registrerat mig här på Swedroid) men nu känner jag att jag måste hänga på denna tråd....