Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Jag funderar på att ersätta min iPad (första gen, 64gb, wifi) med en ny tablet och tycker 7" verkar precis lagom stort. Jag har kikat lite...
Hej! I januari köpte jag mig en Desire HD, men jag är helt enkelt för mycket av en "iPerson" (jag och Android fungerar på olika sätt), så jag...
Hej! Jag har nyligen skaffat mig en DHD, och lyckas inte köpa betal-appar i market place, gratisappar fungerar bra, men jag får "ett serverfel...
hej! Funderar på att köpa en DHD och tänkte fråga hur stark vibratorn är? Jag har haft mobiler man knappt känner i ficksn när den ringer, och...
never mind, genomfört.
Hej! Min motorola milestone har betett sig lite "skakigt" någon vecka eller så och jag har behövt starta om den då och då. Igår började den...
Hej! Är det någon som hört något några officiella uttalanden om hur Motorola tänker göra med uppgraderingar till senare versioner av OSet?...
Hej! Jag tycker att Liquid verkar vara en bra mobil, men jag börjar bli osäker på om man ska skaffa den, för det känns inte som att det finns...