Separera namn med ett kommatecken.
Jag har liknande problem... Kan oftast bara installera uppdateringar om jag avinstallerar någon annan app först, ganska irriterande. Har S2...
Har du läst det här? =) https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=95257
Min telefon har hängt sig och startat om sig flera gånger sen jag laddade ner uppdateringen i förrgår...
Vet inte hur den där låsningen fungerar, men minneskortet kan du ju iallafall ta ut och stoppa direkt i datorn.. =)
Jag hade liknande problem förut, det hängde sig och batteriet tömdes. Nu med jb hänger det sig nästan aldrig, och den startar inte om sig...
Tack så mycket! Webhallen hade jag missat, jag beställer. =)
Okej, tack. Har du testat det? För 20 % extra står det ju på hemsidan.
Batteriet till min S2 är utslitet och tänkte köpa ett nytt. Jag hittade ett på 2000 mAh som tydligen är lite tjockare än originalet för 338 kr...
Jag har använt ansiktsmärkning/face tag i galleriet förut och det funkade bra, jag taggade en massa personer på en massa bilder flera olika...
Nja, det är väl mer att om det är android 2.3 eller lägre så lär den ju vara så...dålig och han kommer inte upptäcka hur bra det faktiskt är med...
Haha, den tanken har jag också haft. :D Tyvärr har jag små händer, så jag tycker inte att jag når över hela skärmen med en hand. S2 är jag...
Ja, det är nog bäst att gå till affären. S3 mini blev jag så besviken på när jag såg specifikationerna. Den har snyggt skal, men 1½ år gamla...
Ja, jag har tittat lite grann på den och tyckte att den verkade ganska bra, men så läste jag Swedroids "Närmare titt" häromdagen och...
Helt stöttålig behöver den ju såklart inta vara, men inte en ömtålig iallafall. T.ex. S3 är ju ganska stor och hal=lättappad (och med ett skal på...
Bump. :)
Hejsan! Jag försöker hitta en mobil som passar min pappa (50 år). Han har ingen smartphone i dagsläget, men jag tycker att det börjar bli dags...
Okej då: Köpte min Spica på the Phonehouse i våras, och har varit lat och inte orkat ta tag i att uppdatera till Android 2.1. Så, min fråga...
Något som är bra om alarm har är en stooor snooze-knapp, och mindre stänga av-knapp så man inte råkar trycka på fel, man är ju inte så pricksäker...
Köpte min Spica på the Phonehouse i våras, och har varit lat och inte orkat ta tag i att uppdatera till Android 2.2. Så, min fråga är: hur gör...
En sorts påminnelse-app, gärna med en widget, som man trycker igång när man tänder ljus hemma, och som sedan ringer efter förinställd tid så man...
Ojoj, det verkar som att det fungerade galant. Tack för hjälpen! :)
Tänkte byta till ett större minneskort, men vill inte bli av med sms, inställningar, installerade program och så vidare. Hur gör man det enklast? :)