Separera namn med ett kommatecken.
Mikandi är väli princip känt för att vara "porr-market" för android.
Haha, vem bryr sig om de här siffrorna? Försäljningssiffrorna känns mer exakta och mer att lita på.
Jag har ett litet förslag. Jag skulle vilja kunna "ångra" mig. Så länge jag håller ned fingret vill jag kunna vända och byta riktining. Hoppas du...
Precis. Men du verkar ha koll! Är Retina bara ett varumärke, så som Super LCD, eller har det någon extra fördel/funktion/skillnad mot H-IPS?...
Precis som jag skrev då? ;) Men tack för att du bekräftade att även Retina är H-IPS.
Det är väldigt vanligt att koreanska produkter har inbyggd tv-mottagare, då behövs den stortens antenn. Så verkar vara fallet även här.
Skärmen är en H-IPS, vilket som jag förstått är samma sort som Retinaskärmen (rätta mig gärna). Jag vet inte exakt vilken digitizer det är men den...
För mig fungerar push på meddelandan, alltså PM. Bör fungera för Friend req och event invite också. Vanliga notifieringar tror jag inte jag får....
Jag blir mer och mer tveksam på om jag verkligen vill har O2X. I början trodde jag det skulle vara i princip Vanilla. Men mer och mer är ju LGs...
Det kommer komma till telefoner, däremot kommer den kanske inte ha alla smaskiga nya homescreenfunktioner....
Jag har haft samma problem. Kör endast med Bluetooth nu, då det fungerar oftare (inte alltid) än över WiFi.
Visst, jag förstår din tanke, helt klart. En del kan säkert gilla det som det är nu, men då är Bankdroid annorlunda alla andra Androidappar som...
Jag har en liten sak att anmärka på. När jag går in för att kolla på detaljerna på ett konto. Går tillbaka till splash screen genom att klicka på...
När någon får en av dessa skulle jag vilja veta om man kan spela upp en 1080-.mkv och få fungerande DTS-ljud till förstärkaren. Då hade jag på...
Jag har för mig den kallas för Micro HDMI = typ D.
Användbar, särskilt om den programeras så att den snurrar! :D
Jag hittade en app (med widget) som ser ut precis som den LG har på alla bilder på Optimus 2X. Denna: [IMG] Vid lite närmare koll är det inte...
Hoho. Lås skittråden och banna de som bannas bör! OnT: Tegra Zone använder market, det är bara en speciell varuhylla som slussar dig vidare för...
Men spelen som är gjorda för Tegra2 bör väl då också vara gjorda med tanke på den begränsade RAM-mängden?
Här finns de senaste bilderna: https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=403387&postcount=467 ____________________ Att tro att Atrix inte...
Det närmaste jag kan hitta är denna: http://www.androidzoom.com/android_applications/tools/barcode2file_zb.html Du kan spara flertal streck-koder...
Det kommer troligtvis aldrig hända. Qualcomm, företagen vars chip sitter i varje HTC-mobil hittills, äger en del av just HTC. Vet inte hur stor...
Satsa på O1. Prisvärd! Den klarar dessutom spel bättre än Wildfire, t.ex. Angry Birds flyter på bra på O1, men inte på WF. (:
Det släpptes en uppdatering (till) efter jag postade som skulle fixa detta. Kolla om du kan uppdatera appen igen!
Finns nu i en Lite-version också. http://www.androlib.com/android.application.com-trueaxis-jetcarstuntslite-zxnpi.aspx Trevligt spel, helt klart.
Är det bara för mig det är stora problem med uppkopplingen? Har inte lyckats med en sökning efter uppdateringen. "/
Well, folk som är intresserade av andra telefoner tittar väl inte in i denna delen av forumet. Så egentligen är det konstigt att siffran är så hög. ;)
Här är lite fler bilder och videos tagna med 2x. Amobil.no tog dem, inte lika imponerande, känns som det är en dimma över bilderna på något sätt....
Nu snackas det om Tegra 2 på länken för övrigt. (:
Sant, det kommer blir riktigt intressant. Lär bli fullt med både telefoner och tablets. <3
Jag tror att du sitter och överanalyserar, när du är så sugen på telefonen som du verkar vara. Har själv gjort det många gånger, brukar sluta med...
Jag köpte det nu när det kostade ~8 kr. För att se vad all buzz var om. Enkelt ett av de bästa spelen till telefoner. Beviset är väl att jag är...
Jag mejlade till teknikproffset med lite frågor. Hejsan, jag såg att ni har en 7" tablet för 1299:- och har lite frågor om den. 1. Är det en...
Vi spelade Lite-versionen på släktfest nu i helgen, men frågorna tog slut rätt så fort så jag köpte MIG 1. Måste säga att det är rätt så prisvärt,...
Men 15 minuters refund kommer jag inte vilja ladda ner denna. Jag väntar till jag läser intryck från någon som spelat det på Nexus One alternativt...
Hmmm, Paul Obrien la ju upp Launchern gratis för några dagar sedan, sök på "modaco launcher" så kommer ni hitta den. Den skiljer sig för övrigt...
Hur gör du för att få 3D-vy då? Är det inte genom 2fingers-svep nedåt? Om det fungerar på Legend borde det ju onekligen fungera på Nexus One....
Klicka till höger i actionbar, på "Min position-knappen", när du har en lite snedställd kompass är läget aktiverat. Verkar inte finnas i...
Frågan man bör ställa sig är: Vill man ha 1. många korta inlägg där det bara står "+1", "Jag håller med" eller "Tack". eller 2. En knapp för att...
Plocka ut en nya M7 och lämna tillbaka direkt, då hinner den inte få repor och du får pengar tillbaka? ;) Vad som är konstigast är att det står...