Separera namn med ett kommatecken.
Behöver hjälp att hitta en router som har bra räckvidd! har ett tvåvåningshus som är ca, 160m2 stort och idag står den i pannrummet som är en...
Ah, gött! En annan är heltorsk på Taylormade :D
Vad blev det för några? :)
[MEDIA]
Verkar som att Elgiganten är de enda än så länge som har vettiga deals på telefoner med abonnemang rakt igenom med en avbetalningsplan 24 månader...
jag upplevde samma på min 11 ultra, inte sökt vidare vad problemet var. Främst dök samma fenomen upp i snapchat
Som rubriken lyder är jag ute efter en 13 PRO då PM känns lite för stor vid enhandsfattning.. Den är ca. 3 veckor gammal, har använt skal och...
Telias router är ganska låst på att välja egna inställningar, F@st 5370e. har sneglat på Netgear Nighthawk eller Asus RT-AX86U. Jag som bara är...
någon som har koll på dream machine med räckvidderna? Har en Telia router idag men en uBuquiti unify puck på övervåningen. med denna så kan jag...
Någon annan än mig som testade att använda skal till 13PM men tog bort det pga. storleken? :o Dessutom så är ju telefonen så sjukt härlig att...
Appinställningar och scrolla till Mi Browser och därifrån ska man kunna hitta behörigheter om jag inte minns fel
körde också med EZ fit, sjukt att det inte funnits tidigare med ett plasthölje som man lägger på telefon. 5 av 5 :)
köpte min guld på amazon.se, fanns fler i lager
Gick för första gången över till Apple! 13PM 128Gb Gold från Amazon.se extremt nöjd än sålänge, förutom att hitta rätt i svepvärlden (gester) när...
Tog ur min telefon från laddning 07:45 imorse, vid 22:40 ikväll har jag 85% kvar. drygt 1,5h SoT bara men är sjukt nöjd med batteriet att det inte...
Jag kontaktar via PM Mvh
Som rubriken lyder Har en Xiaomi Mi 11 Ultra 8/256GB. Är ute efter en iPhone 13 Pro/Pro Max. Finns i Norrköping, kan åka en bit om det finns...
Kollade precis i mitt flöde och jag har ingenting konstigt som dykt upp!
Nä precis, var mer hypen kring att det var just google's egna med jämförbar hårdvara som dagens telefoner och att det inte var det där riktiga...
Sitter på en Xiaomi Mi 11 Ultra, och jag måste nog säga att jag kommer stå kvar med den och avboka min P6P. Mycket funktioner som blev att jag...
Om någon som har vänner/familj/bekanta i Frankrike som har möjlighet att testa och nyttja erbjudandet med hörlurar så är jag villig att betala för...
Finns det något liknande som mailboxde.com fast för Frankrike? Så att man eventuellt kan byta leveransadress i efterhand och ta emot Bose700...
[IMG] Beställd, 128GB räcker gott :) Tackar för länk!
Har sett att en del har valt att sälja vidare sina Mi 11 Ultra. Är det något ni inte är nöjda med telefonen som gör att ni väljer att sälja? Jag...
Är det någon risk att köpa "Ej FBA" produkter från Amazon?
Gick från P40 Pro till Xiaomi Mi 11 Ultra, väldigt nöjd då kameran var det som spelade in mest.
Verkar som att bilderna har lagt sig på minneskortet, kom åt dom genom att sätta in kortet i en telefon som ligger! Får glömma att det går att...
@jnsson @bernard @pirum Är en Motorola One Zoom det handlar om. Lås på Själva telefonen, kod till Sim hittade jag på medföljande kort. Dock en...
Som rubriken lyder så vill jag komma åt galleriet på min plötsligt avlidne fars telefon som är skyddad med pinkod. Han hade lappar i hela...
Som rubriken lyder är jag ute efter ett Nintendo Switch i gott skick! Önskvärt med edition versioner som t.ex Pokemon. PM'a vad ni har och...
Samma här, dock tycker jag att hur mycket mobilen drar är ett relativt ickeproblem kontra hur oerhört snabb laddningen är med 67W laddaren som...
Jag kör med grafiskt lösenord och jag fick använda mig utav det och det funkade!
Samma här, bor inne i stan och de hade lagt in den i postlådan (har inte låst luckan)
Någon här som kan bekräfta att Xiaomi.eu rom fungerar bättre med notiser? Fick min i lördags från Tradingshenzhen via Early bird som sista...
Har precis fått hem min Xiaomi mi 11 ultra från Tradingshenzhen och har en fundering kring bootloader. Jag har gått in via developer settings och...
Har du sett över vilken typ av lagring som Switchen tar? Dvs. att du kan behöva formatera minneskortet till en FAT32 alt. NTFS. Vet att jag hade...
La en beställning precis på: Xiaomi Mi 11 ULTRA - 8/256 - 50MP S5KGN2 - Sony IMX586 Hur lång leveranstid blev det för er när ni beställde ifrån...
Modell från Sony 2013, hade sina fördelar när man byggde ställningar förr :) [IMG]
Hej, Erbjuder 6800+frakt. Förutsatt jag hittar en intressent till min Xperia 5 II Mvh
Hej, Tänkte kolla ifall någon är intresserad av min Xperia 5 II Blå 8/128GB som jag köpte från Phonehouse Elgiganten 1/6, Den är alltså 3v...