Separera namn med ett kommatecken.
Du kan kolla även här: https://www.imei.info/services/blackilist-simple-check/apple/check-free/?input=
Fick du med någon form av kvitto? (bara gissar men möjligen en följesedel från Telia?)
Hej. Vilken färg? Kvitto? Är det 8+256GB?
Här är min lista: Bästa animerad: Leo (2023) ⭐ 7.0 | Animation, Comedy, Family Bästa tre vanlig film: Leave the World Behind (2023) ⭐ 6.5 |...
Svag intresse. Skickas tillbaka.
Så. Blev byte under natten. Nu hittar inte min mobil nätverket öht. (jag har startat om flera gånger och slog av och på allt flera gånger) Ingen...
Fick ett par USB Type-C kabel från @DroidJunkie . Tack så mycket! :)
Köpte en Lenovo Thinkpad Thunderbolt Gen2 dockingstation från @tojjetok . Bra kommunikation, snabb leverans. Rekommenderas varmt!
Jag vet. "Sjuka" är att jag har minnskat min förbrukning år efter år (har investerat pengar så att jag använder mindre el/minskar slitagen på...
Fin julpresent från EON. 9.36% prisökning på elnätsabonnemang (SYD, 20A). Schysst.
Hej, Spontant köpte en men egentligen behöver jag inte den. Tänkte fråga här om någon vill köpa för samma pris som jag köpte. 5200kr + frakt om...
Kanon!:)
Jag tar den
Hej. Är skärmen FHD? (1080p) Ser du kanske något info om batteriet?
Det finns. [MEDIA] View: https://youtu.be/ZrbmHDYthIE?si=8qG2nu9M1CfGJysF&t=242
etiketten på mobilen visar dock att den är en Xiaomi Mi 9T
Undrar när kommer Samsung att använda något annat än den billiga PWM lösningen som de kör på deras OLED mobil/tablet. Fick mig att sälja S23U och...
Ja, tack.:)
Ingen fara ☺️
Tar gärna kabeln [ATTACH] Nvm.
Som jag uppfattade så det var endast 100st och det gick extremt snabbt. Scrollade ner för att läsa 1 recension sen när jag scrollade upp var...
ZON - Home of Victory keyboard4 Wireless dark | NetOnNet Ha en sånt, helt ny oöppnad. Tänkte fråga här om någon vill köpa den för inköpspris...
The Creator (2023) ⭐ 7.1 | Action, Adventure, Drama Filmen var mer en ögongodis. Ganska tomt story tyvärr. :/
Svag intresse här. Försöker någon annanstans.
THIS!
Köpt av mig 2023-02-06 direkt från Samsung. Kartong, garanti och kvitto finns. Skärmskydd och skal från dag 1. Original Samsung skärmskydd. (en...
Tenet (2020) ⭐ 7.3 | Action, Sci-Fi, Thriller Inte lika förvirrande som första gången (såg den på bio när den kom) men skulle inte påstå att jag...
Märker inte heller något skillnad. Laddar också endast till 85% aldrig över natten. Väldigt!!! nöjd med batteriet. Egentligen med allt. :D
https://youtube.com/shorts/dn3Puuo6FOE?si=oqckbL5KaAHT1eM-
Japp. Gå till inställningar där du ser android 14. Där från mitten dra ner och håll tills du kommer in i spelet. Liten easter egg I guess. Du...
Kul med rymdspel på Android 14. :)
Hej :) Samsung S23 Ultra 512GB Grön
Paradise (2023) ⭐ 6.3 | Action, Sci-Fi, Thriller Bra, riktigt bra. Netflix har tappat lite på senaste åren om ni frågar mig men det poppar upp...
Du vet att den körs ej konstant 120Hz right? Till o med skulle säga att väldigt sällan körs den 120Hz. Det är en anledning till varför känns 120Hz...
Det går att buda också. :)
Sålde en Gamesir x2 pro kontroller till @astrob0y. Snabb betalning och bra kommunikation. Rekommenderas varmt
Hej, Skåne (Sjöbo/Lund) , men kan skickas också.
Bud noterat. Låter annonsen vara aktiv fram till kl 21 ikväll. Så hinner jag packa, boka frakt i dag och lämna in i morgon.
@erik.rahm var först.