Separera namn med ett kommatecken.
Riktpris?
Hur ser de ut för denna platta idag, har de hänt nåt på rom fronten?
Jag ställer mig också i kö ifall.
Är det endast byte som är intressant, du vill inte sälja den?
Skick? repor/skavanker?
Söker efter en smidig Bluetooth högtalare, hojta till med vad ni har och hur mycket ni vill ha för den. Gärna en JBL flip 3.
En bild på den vore trevligt.
Vart i landet bor du?
Skick på Microsoft All-in-One Media Keyboard samt finns alla tillbehör?
Det kan vara intressant, hur gammalt är kortet, inga missljud eller liknande, krävs nån extra strömförsörjning till de? Hur mycket hade du tänkt...
Hej Är på jakt efter ett smidigt grafikkort inget spelande, kommer mest vara allmän surf/youtube osv. Gärna ett Asus Nvidia och med displayport...
Är på jakt efter 5c först och främst men nån av de andra kan även vara utav intresse gärna olåst eller telia låst, helst med laddare och kartong....
Det är endast rpin och tänker heller inte ge bort den!
Intressekoll Har en rpi2 som har agerat HTPC tänkte kolla om man kan få en krona eller två för en sådan.
Kan tänka mig ta en kod men hur kan de bli fri frakt?
Jag har en sån här lila färg, använd endast ett fåtal gånger, ge mig ett bud. [IMG]
Har en Asus USB-N53, ge mig ett bud.
Skärmen är inställd "rätt" dvs att de fritt fram att vrida och vända på den. Det är just main screen, men appar funkar som de ska och då går de...
Bjuder 50kr för Asus USB-AC56
Hej Undrar om det nån mer som fått problem med senaste verisoen av es fil utforskaren att den krahsar direkt när man ska starta den. Har även...
Sålde en Intel compute stick till n3rox, mycket trevlig och tålmodig trots stora leverans problem från posten, lätt att ha att göra med snabb...
Är det möjligt att köp ett minneskort? 50spänn för SandiskUltra 8GB.
Tack för en snabb och smidig affär mycket trevligt!
Hur mycket vill du ha för USB hub, 4x portar?
https://swedroid.se/forum/threads/iphone-4s.129589/#post-1821805
Någon som har koll på vilken ios/iphone som krävs som lägst för chromecast2..har en iphone4(7.1.2) som inte vill samarbeta, den verkar vara för...
Lägger ett bud 1200kr, finns laddare och kartong föresten?
När är den köpt?
Tackar, ska kika på de.
Hur spelar jag smidigast upp filer från min NAS till cc?
Sålde en Chromecast till sektledaren, bra kommunikation och smidig affär, rekommenderas!
De var synd, typiskt folk som inte meddelar att de nypt koden, men framförallt inte tacka för den.
http://www.sweclockers.com/marknad/121402-50kr-pa-cdon
Hej Har dessa två leksaker till salu de är sparsamt använda så gott som nyskick, kartong och tillbehör till båda....
Är de inte en vanlig disk som brukar sitta i laptops?
Hej tar gärna Intel 80GB, bjuder 150kr inkl frakt?
Bump1
lägg gärna upp bilder på telefonerna.
Får man fråga hur mycket du betalar för de där kalaset?