Separera namn med ett kommatecken.
Söker en iphone 12 eller 13. Alla modeller är av intresse. Minst 128gb lagring. skicka pm vad du har att erbjuda :) Mvh Johan
Hej! på jakt efter en iphone 12 eller 13, helst mini men annan modell är också intressant. Minst 128gb lagring. Skicka pm vad du har. Mvh Johan
Lurar i toppenskick. Mycket sparsamt använda. Ingår gör hörlurarna och en förvaringspåse. Säljes för 400 + frakt.
Rengjorda och i fint skick. Finns mindre märken på skalet. Ingår gör kartongen och extrapropparna som är oanvända. Inköpt juni 2022 av mig från...
En fin surfplatta i bra skick. Inga skador eller sprickor. Ingår gör skal med inbyggt tangentbord, originalskal och kartongen. 32gb lagring. Finns...
Hej! Säljer frugans Fitbit Versa 2 som hon köpte 29/4-2020 på Netonnet. Färgen är stone/mist grey. Alla originaltillbehör samt kartongen...
Önskar köpa en apple watch. Både 40-45mm är av intresse. Den ska vara utan skador.
Någon som har en till salu? Skicka pm 64gb räcker.
Önskar köpa en apple watch. skicka pm för förslag.
Hej! Säljer frugans p20 pro 6/128gb twilight. Det finns repor och mindre hairlines på skärmen, den största ca 1,2cm. Inget som syns när skärmen...
Hej! Gumman ville tydligen hellre ha en ipad i present så testar här om någon vill göra ett byte innan den lämnas tillbaka. Önskar byta mot en...
Är på jakt efter någon av dessa modeller. Skärmen får ej vara sprucken. skicka pm ifall du har något att erbjuda.
Säljer en Apple Watch Series 3 42mm GPS Silver Alu, Fog Sport band. Fungerar felfritt. Finns mindre repor på skärmen och runt klockan....
Hej! säljer en spacegrey xs max 256gb inkl kartong, apple svart läderskal och svart spigen skal. Inget kvitto. Batterihälsa vid återställning...
Amazfit gtr 47mm stainless steel med brunt läderarmband och silver stålarmband. Jag köpte den hos Webhallen 2021-01-19. Fint skick. Kan finnas...
Kanske ett långskott men gör ett försök då jag nu har en iPhone Amazfit gtr 47mm stainless steel med brunt läderarmband. Jag köpte den hos...
Sambon uppskattade tyvärr inte överraskningen. Den är oöppnad. Bytes mot oöppnad Redmi 9 eller skicka pm om annat förslag på byte. Telefon eller...
Säljer min blå Poco f2 Pro 6gb/128g i toppskick. Eu-versionen. 4 veckor gammal. Alla originaltillbehör inkl.skal ingår samt skydd för kameralinsen...
Önskar byta en blå Poco f2 pro 6gb/128gb mot en iPhone. Gärna xs max eller 11 pro max. Telefonen är i toppskick. 3 veckor gammal. Alla...