Separera namn med ett kommatecken.
Fick en Google play uppdatering ikväll på 91 mb
Jag hade P7P Pro innan jag bytte till den jag har idag, och varannan modell brukar räcka att man byta för att uppleva någon skillnad mellan...
Måste att det känns ganska bra att jag valde att behålla min P9P XL och ta nästa modell som kommer nästa år. Då måste de komma lite förbättringar...
Ska tänka på vilken/vilka appar det kan vara när det händer! Tack för svaret
Nu kan jag säga att jag P9P XL har stängt av sig minst 9 ggr sedan jag fick ner senaste uppdateringen.......... Har haft den i 1 år och aldrig...
Helt plötsligt gjorde min mobilen en reboot. Den har aldrig gjort det tidigare, och jag har haft den här mobilen sedan den kom ut. Kan bara gissa...
Efter uppdateringen så gick det att lägga i Swedbank kortet i wallet igen. Gjorde detta på min P9P XL. Detta har jag väntat länge på att kunna göra.
Efter att jag gjorde uppdateringen igår så kunde jag plötsligt lägga till mitt Swedbank kort igen på wallet! Som jag har väntat på att det ska...
Nu har det hänt saker.... Wow vilken skillnad, som jag väntat på detta
Nu så
Nu kom den för mig med
Sedan jag flyttade ner till Grekland, så har uppdateringen kommit runt kl 23 grekisk tid..Fast det har stått att den finns att ladda ner.
Rykten säger att det ska släppas en uppdatering ikväll, spännade och se om det stämmer eller inte?
Min P9P XL är över 1 år gammal och batteriet har tydligen inte åldrats något alls
Nej, inga sådana fel alls.
Ser man prismässigt så skulle jag köpa 3:an, för du klarar sej bra med den modellen. Jag har 3:an och ser inget som lockar med att byta till 4:an....
Samma tänker jag göra, jag har min P9P XL och är supernöjd med den. Jag byter när nästa modell kommer.
Jag lämnar ofta min mobil hemma då jag använder Google Pixel watch 3. Jag har allt jag behöver på klockan så att säga..
Jag tänker faktiskt hoppas på denna mobilen och vänta till nästa P11P XL. Jag är nöjd med min P9P XL och det är inte så mycket som ändrats i den nya
Jag gör som vanligt och tar vannan modell och satsar på P11P XL ... Ingen större skillnad på P9P XL och 10:an
Jag har aldrig upplevt några förseningar på notiserna. Jag använder P9P XL
Aug uppdateringen är släppt, 11.22 mb
Fick min igår,
Nej, jag väntar än?
Nu är en uppdatering här
Hoppas de har lagts i något mer i den uppdateringen också
Vågar man hoppas att det kommer någon spännade uppdatering ikväll
Efter lång felsökning så var de cosmote som hade strulat med mitt nr, så de hade inget med Android 16 att göra som tur.. Tack för alla snabba svar
Jag hållerpå att ringa cosmote nu, sms funkar att skicka och få på de grekiska nr. Men kan inte ta emot eller ringa från de grekiska sim
Sedan uppdateringen till Android 16 så verkar inte det fungera med mitt dubbla simkort. Mitt esim från Sverige funkar, men mitt psykiska simkort...
Jag tycker om att det låter som det
Mycket trolig är det så
Helt plötsligt så kom vip kontakt, jag behövde inte göra något alls. Men tack ändå
Jag har inte ens VIP kontakter på min?
De brukar väl släppa efter kl 19 har jag för mig! Så vi får se vad som händer ikväll
Kamran gillar inte heller Håkan....
Jag har inga problem med min. Min fungerar bra och upplever inte det du gör
Jag hoppas att Google fixar detta med Google wallet så att man lägga till Swedbank kort igen. Att de täpper till säkerhetsproblemen som Google har
Kan man hoppas på att man får Android 16 ikväll? De flesta säger att den ska släppas idag den 3 juni? Och Google brukar släppa efter kl 15 svensk...