Separera namn med ett kommatecken.
Jopp, jag menade ^ på datorn. Men självklart så hjälpe det med en enkel omstart. Borde ha provat det innan jag skrev och frågade.
Jag har ett problem och orkar inte göra en tråd om det. När jag försöker skriva "upphöjt till-tecknet" så får jag endast en felton, typ som när...
Noteras bör dock att man inte kan välja egen bakgrund om man kör iPhone 3G. Jag väljer att citera en av Jobs hjärntvättade slavar på Gamereactor....
Jag läste om att det var server-problem som gjorde att ingen kunde hämta info till widgeten. Men att det nu ska fungera, vilket det gör för mig.
Jag har inte gjort något test, men rent spontant känns det som om min batteritid har förbättras sedan jag la in FRF72. Ska köra den några dagar...
Jodå, du har 5 hemskärmar på en Nexus One orginal. Sedan kan du installera applikationer som gör att du kan ha fler/färre. Men Sense är mer än...
Tilläggas bör även att betalningen sker via Google Checkout, om jag inte missminner mig är det också det enda sättet.
Vi kan ju koda en app som bara har en knapp, vi kan ju inte höra ljudet ändå, så ingen märker om den fungerar eller inte. :D
Jag har fått ett problem med ringsignalerna på senare tid. Det finns inga standard-signaler kvar, ej heller till notifikationerna. Är det någon...
Doodle Jump är ett betal-program, därför kan du inte hitta det på Market just nu. Om du inte har ett utländskt SIM-kort som finns att köpa på...
Alla borde "stjärna" detta på Googel Code, det måste finnas bättre sätt att lösa detta: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=6266
Det borde fungera om du ominstallerar och väljer du ist för eu de första gångerna. Jag har inte något vetenskapligt bevis, men jag har märkt att...
Det finns en app som heter Blink http://www.cyrket.com/p/android/imoblife.blink/ Tror dessvärre inte att den fixar Gmail.
Haha, sitter ni och vill ha en plats på sida 100? Då ska jag sno en från er!
Det finns folk som inte associerar radio med något annat, så det är helt förståeligt att man missförstår trots tydligheten. Till frågan: XDA...
Hmmm. Den fungerar inte för mig. Jag verkar inte kunna spela in något ljud alls. Den FC:ar även med jämna mellanrum när jag trycker på begin....
Det finns inte i Sverige, troligtvis så beror det på att vi bor i ett lite större land än Danmark och har inte lika hög prioritet som Tyskland....
802.11n stödjs av hårdvaran och finns tillgängligt i bl.a. Cyanogen.
Även detta fungerar för mig. Jag antar att du har provat att göra en ominstallation av programmet. För övrigt ser jag nu att alla mina...
Jag väljer Handcent tack vare alla inställningar (utseende, custom vibrate pattern, själv bestämma LED-färg vid sms på FroYo, osv). Du kan skifta...
Yes det är det. http://www.youtube.com/watch?v=BMbuhcvQcWU#t=m45s Som sagt så har Handcent fixat in detta i meddelande-appen på ett mycket bra...
I appen: Meny > Settings > Send Message settings. Kolla om Show Mobile num only är förbockat, är den det kan du bocka ur, så kommer nummer du har...
Jag vågar inte bekräfta helt och hållet, då jag inte kan testa själv, men jag skulle bli förvånad om det inte finns.
Till alla er som inte är helt nöjda med den officiella FaceBook-appen; nu kan ni göra er röst hörd och berätta för utvecklarna vad ni vill ska...
Jag bor 3.5-4 mil från 4 olika stationer, men ingen av dem visas i Nearby-filken. Positionering av telefonen verkar fungera bra i övrigt, och...
Det första jag märkte var att närliggande inte tog tillräckligt långt bort för mig som bor på landet (eller så fungerade den inte). Låt oss ställa...
Jag skulle gärna se att man istället för en PIN-kod kan använda Pattern Lock, precis som finns inbyggt i Android som sedan t.ex. Handcent har...
@TheNano - Det största problemet är inte att jag ska betala. Utan hur de skickat ut "anvisningarna". Att man verkar vara tvungen att betala via...
Å och Ä ligger under bokstaven A, medan Ö ligger under O. Det är lite ovant i början, men när man lärt sig så är det större knapparna en fördel...
Det finns även en mängd apps som har detta by default. I Handcent kan man välja färg och hur snabbt det ska blinka, i twitter-appen Twicca kan man...
Inställningarna är otroligt mycket bättre nu, tidigare har det vart en gröt att hitta rätt. Dessutom fungerar färginställning på trackbollen...
Precis som tord så hoppas jag att Musik-spelaren ligger högt på prio-listan inför Gingerbread. Faktum är att det är det enda jag kan komma på nu...
Läs bernads post i denna tråden: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=1731 Plus att jag har mig själv som kontakt med bild.
Ah. Nu fungerar det! Tack så mycket bernard för hjälpen.
Nu fick jag också ett mail. Men liksom WTF? Det står inget om att de vill att jag ska betala, och att jag ska använda mitt PayPal? Jag har inget,...
Det fick jag med på 2.1-update1, flera gånger till och med. Dock får jag det inte nu, verkar lite konstigt.
Jag slänger in en rejäl bump på denna! Jag antar att detta är kopplat till SMS-appen i 2.2 (FroYo) och att det är för att det står "Unknown" som...
Framför allt så har jag inte stött på buggen där tryck registrerades ~2 cm under där man tryckte.
Framför allt för att utvecklare ska hinna uppdatera sina appar.
Jag såg på vågen Jonaz länkade till att man kan ändra trackball-färg själv nu, där tipsades man om Blink, men den klarar bara av SMS, MMS, samtal...