Separera namn med ett kommatecken.
Köpte en S25 Edge av @pallish, trevlig kommunikation och snabb leverans. Rekomenderas!
Håller med. Top tier från ett mjukvaruperspektiv, men Google är inte Samsung när man kollar på hårdvarusidan... :)
Vet inte om det beror på skärmen eller processorn, men det känns liksom inte helt smooth alltid. Ibland när man trycker på skärmen och ibland när...
Efter ett par dagar med min Pixel så har jag följande tanker: Mjukvaran med "Material 3 Expressive" i spetsen är helt underbar, helt klart det...
Fler som inte kan utnyttja Gemini erbjudandet?
Se mitt redigerade inlägg... Så himla löjligt!
Hittar det inte! Edit: Fungerade när jag bytte sökmotor från DuckDuckGo till Google...Så himla dumt! [ATTACH]
Går det inte längre att svepa åt vänster på startskärmen för att nå Google feed? Det var ett tag sedan jag använde en Pixel. :)
Jag älskar mina KEF LSX II LT! Som jag förstår det så är ljudet detsamma som i de högtalarna din polare erbjuder. Skitbra ljud! Speciellt om du...
Ja, otroligt skönt att man äntligen kan köpa QI2-laddare :D Yes, självklart! Tackar Swedroid :)
Själv är jag mest nöjd att en större android-tillverkare äntligen kör med QI2 inbyggt...Hoppas övriga spelare följer nästa år. Blev faktiskt en...
Själv saknar jag en ordentlig ljudcodec, SBC är tyvärr värdelöst.
Vet man om klockan stödjer någon annan Bluetooth codec än SBC? Jag väntar fortfarande på en smartklocka som faktiskt kan ersätta mobilen helt....
Alltså va...Den har ju sålt utomordentligt dåligt eftersom den enbart säljs via Sony och inte via operatörer eller butiker. Sony...:)
Oj...Man undrar hur mycket Hifi kommer att kosta nu...
[ATTACH] Jag är verkligen inte såld på selfiekameran på innerskärmen...Varför inte skippa den istället om inte UDC är en möjlighet längre. Blev...
För mig blir det väl att jag väntar tills en större rea blir till, troligtvis i slutet på året. Synd att silikonskalet med greppet tappade det...
Japp...Hade hellre skippat den kameran helt, det var aldrig något jag själv använde när man har mycket bättre kameror på utsidan.
Jag antar att Fold 6 sålde riktigt dåligt.
Ingen UDC för innerkameran...Helvete! :/
Surt! Man kunde oftast få den nya modellen till ett bra pris där runt hösten hos de olika leverantörerna.
499 dollar och åtminstone delvis tillverkad i USA, dessutom eget mobilnät? Prestandan lär vara väldigt dåligt? haha...
Personligen så kommer mitt val ändå att falla på Samsung, av den enkla anledningen att Googles kampanjer är helt värdelösa jämfört med Samsung....
Men jag vägrar att betala +15k för en mobil. Så väntar på kampanjpris. Fold 5 hade sin första större kampanj i December och Fold 6 redan i September.
Fold 7 är den enhet som jag mest ser fram emot, det som ryktas nu precis innan lanseringen lär vara korrekt. Tunnare design, bättre huvudkamera,...
Nöjde mig till slut med denna EQ :cool: [ATTACH] Nee, men jag är riktigt nöjd, speciellt med tanke på det priset som många av oss köpte...
Vad tycker ni om denna EQ? Anti V-shape...:mad: Framhäver mellanregistret, vilket är behövligt i min mening. :) [ATTACH]
Sennheisers dongle kanske fungerar bättre nu? [ATTACH]
Wear-sensorerna fungerar perfekt, likaså multi-point funktionen, jag byter väldigt lätt mellan min PC och mobil. Faktum är att jag fick en notis...
Hmm, är det någon praktiskt skillnad mot Bank IDs lösning?
Fler som har provat Chirs Titus debloat? Vilket består av en modifierad ISO och diverse inställningar som skrivs i Powershell. Installerade om...
Yes, definitivt aning bastunga...Som alla andra BT-lurar som inte är strikt riktade mot audiofiler. Kom gärna med förslag på EQ! Komforten är...
[ATTACH]
Samma här! Eller "Behandlas".
Vi var en del som hoppade på erbjudandet från Hifiklubben (2698 kr), så tänkte att vi skapar en tråd där vi kan dela med oss av våra intryck....
Bowers & Wilkins Px7 S3 Px7 S3 - Hochleistungsfähiger kabelloser Kopfhörer mit Geräuschunterdrückung | Bowers & Wilkins - Deutschland...
Grymt! Kanske något för @bernard att prova? :P
Sennheiser har släppt en ny dongle: BTD 700 Bluetooth® USB-dongel | Sennheiser Sverige Lossless ljudkvalitet – Stöder aptX Adaptive (upp till...
Faktumet att ens enhet får uppdateringar under en väldigt lång tid är egentligen den viktigaste egenskapen. Allt för många hushåll använder en...
Det fungerar för mig, behöver bara lägga in en brandväggsregel där ditt huvunät når IoT-Vlan:et.