Separera namn med ett kommatecken.
Hej på er Säljer ett Google Pixel 4 XL paket enligt bifogade bilder. Google Pixel 4XL 64GB Just Black i absolut toppskick! Kvitto från Google...
Budar 9k för iPhone!
Tjo Någon som har ett par till sälgs?
Du har PM
Jag kan också instämma på att 4 XL är riktigt förbannat bra :)
Tar dom :)
Du kommer inte att bli besviken! Det är en underbar mobil som man i mitt tycke bara uppskattar mer och mer :)
[ATTACH]
Samma här men Pixel har något visst över sig!
Det här är fanimej bästa mobilen jag har ägt
Mäktigt!
Tack för svar! Det hade jag inte tänkt på. Verkar dock inte finnas någon variant inbyggd i systemet såsom Samsung har tex. Använder mig mest av...
Väcker liv i tråden! Finns det ingen EQ på Pixel 4? Skulle gärna vilja tweaka ljudet lite :)
Sålde en Note 10+ till @Janne S och allt gick mycket smidigt till :)
Såld till @Janne S :)
Hej Jag har gjort upp med @Janne S ovan här. Han ska komma o köpa denna på plats idag. Mvh Oscar
Hej Aura Glow, 12/256, 3 mån ungefär, nyskick. Kvitto finns som sagt o garanti gäller i Sverige, Olåst :)
Det är inte aktuellt.
Shoot :)
Den finns i Tidaholm :) men kan såklart skickas!
Hej på er Säljer en kanonfin och Svensksåld Note 10+. Utförande Aura Glow. Exynosmodellen. Kvitto från Telenor. Medföljer gör även ett Samsung...
Undrar om det kan lösa sig med uppdatering framöver. Såg någonstans att med root så fanns det någon form av dold inställning som gjorde att...
Märkligt hur den kan vara en sån vattendelare men det är väl bra att alla får tycka att olika är bra :) jag är supernöjd med min och blir glad...
[MEDIA] View: https://youtu.be/zaNtP1GfoLM Här är ännu en som försöker sätta fingret på vad som är speciellt med Pixel 4 XL :)
Rackarns...
Så sjukt mäktigt!
Sjukt vackert! Jag må va knäpp men vart hittar man detta läge i Kameraappen?
[MEDIA] View: https://youtu.be/sPbCASr4Obg Tycker den här reviewen sammanfattar det hela ganska bra. Man kan inte riktigt sätta fingret på vad...
Tackar :) 20 € i frakt för ett case låter galet. Synd att det inte verkar gå att få i här hos oss i Schweden.
Ah såklart! Vet du hur det är med fraktkostnad? Skriver man i Schweden på staden vid beställning? :)
Hej på er Söker skal enligt ovan :)
Köpte en Pixel 4 XL och är supernöjd med resultatet. Allt perfekt!
Någon som vet hur man kan få tag i Googles fabric case för 4 XL ? :)
Hej på er Är sugen på att testa Pixel så drar ut en koll för att se om någon kan vara intresserad av ett ev byte. Helst Pixel 4 om möjligt :)...
Kan vara så och såg även någonstans att man kunde pröva att ändra codec för bluetooth och sånt men pallar inte återställning så kör med...
Kör just nu med de medföljande Tja eller också är ju inte hörlurarna original som jag köpt kanske? Kör just nu med de medföljande från AKG och...
PM :)
Samma här. Helt galet att det inte fungerar för mej då :(
Sjukt märkligt för det är ju precis de hörlurarna från Huawei? Har du SD eller Exynos?
Huawei CM33 köpte jag. Xiaomi modellen har jag inte koll på beteckningen typ