Separera namn med ett kommatecken.
Har ett par som bara är provade kommer med kvitto och garanti från Inet Finns i Växjö 600 eller bud
2k plus frakt
2k inkl frakt
Inte byta mot en Fossil gen 6 ett par månader gammal FOSSIL Smartwatch Gen. 6 FTW4059 - Smartklocka
Har en i nyskick inköpt hos Inet i juni, sitter white stonedome på den med och ett 2 skal till med, Önskas bytas mot s22 ultra 256gb / fold 3...
S22 ULTRA 12/512gb 4000 plus frakt
ingen som behöver ett skyddsglas , sett många innan
Köpte några mobilskal av @bradar allt i sin ordning och postades samma dag, rekommenderas
Har ett whitestonedome över kpl i kartong med det ena glaset använt bara, extra lim tub mm ligger i med [Dome Glass] Google Pixel 6 Pro Tempered...
Har ett nytt sådant liggande om det är intressant Köp Spigen Galaxy S22 Ultra Case Liquid Air Black online
500 inkl frakt för aramid fiber skal, spigen liquid air och caseology vault om du vill sälja dom löst
Sålde ett par buds till @CABBAN05 gick smidigt och snabb betalning. Rekommenderas
nog rekord för min del 5min sålda ;)
PM
, har ett par oneplus buds som barnen använt lite dåligt ljud i dom för pga smuts, men går kanske att öppna för den händige vita med ladd case i...
Letar efter en sådan, pm on ni har en som inte används eller så
inet tar ju 10 990 kr så 1100 biligare är den ju...
webhallen kör kampanj på pixel, finns på hötorget Webhallen.com
Sålde ett par Buds Pro till @gualm, Han hämtade dom hos mig, Trevligt att träffas i affärer ibland , rekommenderas varmt
Alla Buds är nu sålda , skalet kvar bara
Sålda Nothing Ear (1) Svarta i bra skick , fodral lite små repor men luarar i mycket fint skick...
Nytt pris
Samsung Galaxy Buds Pro i nyskick knappt använda, papper från samsung medföljer kpl i kartong Finns i Växjö 600:- bagisar
har ett par svarta buds pro nästan oanvända i nyskick du kan få för 800 inkl frakt
har ett par svarta nästan oanvända i nyskick du kan få för 800 inkl frakt
Her ev en 128/8 svart i nyskick med skal till och Whitestonedoom glas monterat sena dag 1 repfritt det med , 9K
finns var
ev bytes med mot något likmande pixel 6 pro, oneplus 10 pro ligger kvar till imorgon sen tar jag ner annonsen
Galaxy watch såld
Har en Svart Galaxy S22 ultra 128/8Gb i nyskick med alla orginal tillbehör samt ett Galaxy S22 ultra Case Liquid Air Black och White stonedoom...
Beställde ett ett från lobymob Carbon Fiber Case For SAMSUNG Galaxy S22 Series men inte hört eller sett något på snart 4 veckor någon som...
tar dom, på frakt sättet _)
Har en 128gb för 10k i nyskick med whitestone doom glas på
Söker ett Latercase eller liknande S22 ultra
minnerna 32gb sålda pris uppdaterat på resten
trodde jag fick med priset men är uppdaterat nu 2k vill jag ha för det
det är 2x 2x8gb stickor som har gått ihop med min Threadripper 3960x så dom funkar ihop men är inte från samma batch, 2k för z170 paketet med 16...
har ett Evga z170 FTW liggandes med en 6700k och 16gb DDR4 minne på som söker ny ägare...
tänkte mig 2k för det
har ett evga z170 med en intel i7 6700k om det kan vara intressant