Separera namn med ett kommatecken.
Fick ett mail av Amazon ang skärmen. Eller rättare sagt från Amazon Seller - International Mob. Frågan är ju om detta är bara ett smart sätt att...
Lade en till beställning på skärmen. Är ju bara 500:- som man måste vänta att få tillbaka om det skulle vara "skruvar" Kanske får någon tidigare,...
Kan annars låta den vara så skickar den tillbaka efter en tid. Så hände det med en beställning som jag vad beställt. Inga konstigheter, och fick...
Haha jag köpte bara en.
Var först inne på köpa en Ticwatch Pro 3. Men blev väldigt intresserad av möjlighet att kunna ta blodtrycket. Efter som jag är sjuk, vore det...
Enkelt för min del, 46mm större batteri. Om dem fortsätter på samma sätt sen tidigare..
Köpte en väder station. Bra kommunikation. Snabbt leverans, och bra packat! Allt toppen!
Köpte en SSD. Snabb kommunikation, snabb leverans. Skickas som ett brev. Allt toppen!
Finns kvar?
Mobvoi TicWatch Pro 2020 smartklocka Wear OS...
Köpte två Oneplus 8 skal av mig. Snabb kommunikation och snabb swish :)
Finns denna kvar? MVH
Hur funkar det med Swish, Samsung/Google pay med en mobil från Wonda? Mvh
100 + frakt? Frakten kan vi ta sedan när jag vet vad den går på, försöker ta billigaste möjliga. Utan spårtbart blir det då, om det är okej?
Hej! Har 2 st hemma, helt nya. Köpte fel.. OnePlus 8 Nylon Bumper Case Black OnePlus 8 Sandstone Bumper Case Black
Är en One Plus 7 Pro 8/256 för "dålig" ? Mvh
Hej! Undrar om det finns någon som kanske vill byta upp/ner sig? Fick den från en vän, efter hjälpt honom med ett projekt. Klockan fungerar som...
Från Swec@Lodisen True wireless Produkt: EAH-AZ70W True Wireless hörlurar https://www.dustinhome.se/product/5011195975/eah-az70w-true-w......
Hej! Intresserad av en väder station. PM mig, var köper man flera sensorer? Mvh
När och var är den köpt?
Tack för alla tips =) Nord 2 kan absolut vara en intressant mobil. Mi11 Lite 5G har jag också tittat på. När det står 5G, det är för den klarar...
Hej alla. Här om dagen tog min mobil ett dopp. Gjorde alla konster för den skulle klara av det, men har slutat med att skärmen blir myrornas krig...
Antar den fortfarande är kvar? Vart är den köpt? Tänkte på garanti osv. MVH
Hur länge höll batteriet när den var okej ?
Varför säljer du den?
Säljer mina hörlurar, köpt nya till sambon. Svarta modellen, köpt på Webhallen 2018-06. Otroligt bra batteritid fortfarande. Kan inte säga att...
Tack för tipset! Ska kolla upp när grabbens abb går ut.
Vad jag förstod så kan man använda vad som helst. Vi valde att köra med deras abb, man fick det lite billigare när man tog 12 månader. Och det...
3+4 200 plus frakt. Mvh
Ifall någon inte kan vänta i en månad. Tror det ska vara samma sort.....
Finns på banggood för 1433.. [US$169.00 26% OFF] Xiaomi Redmi Not 10 Global Version 4GB 64GB 48MP fyrkamera 6,43 tum AMOLED 33W snabb laddning...
Hej! Hade ett MSI Z97-G45/4770K på gång men pga skit corona så blev det inget med det. Så är ute efter moderkort+cpu i första hand, eventuellt...
Fortfarande behov av moderkort + cpu + eventuellt ram
Behöver bara 4790K.. Paketet är ju klart värd mer med 4790K. Så släng ut det på Tradera om ingen annan nappar på paketet! :)
Eventuellt.. pris?
Var det för läskigt för dig =)
Vem blåser en på 350:- med swish... jodå det kan hända på FB Marketplace. Hände tyvärr mig. Tänkte 350:- är väl ingen som blåser på en, och namn...
Hej! Söker efter följande moderkort ifall någon har liggandes. Komplett paket kan också vara intressant. MSI Z97-G45 MSI Z97-GAMING 3, 5 , 7 MSI...
Säljer två skal pga fel köp. Nya och ej använda. OnePlus 8 Sandstone Bumper Case Black OnePlus 8 Nylon Bumper Case Black 100:- för båda + frakt.