Separera namn med ett kommatecken.
Löst på annat håll
Söker en S21 Phantom Gray till vettigt pris.
Kan du tänka dig att sälja det bruna läderskalet separat?
Pm:a adress etc så fixar jag alldeles strax
Enligt rubrik, endast enheten, ingen kabel eller laddare, men det finns väl i överflöd ute i stugorna;) Har fungerat klanderfritt i flera år, och...
Köper gärna Chromecasten
Köpte en tv av Cupcakes, allt var som utlovat, bra och smidig affär, mycket trevlig kontakt. Rekommenderas varmt!
Om du fortfarande inte hittat något så har jag ett Pitaka MagEZ till salu. Nyskick, använt typ tio dagar, 250:-
Räkna med ett rejält tapp på Pitaka, har sålt tidigare och fått ut ca 150:- Men det är ju ett fantastiskt skal så om man använder det länge kan...
Ska du ha kvalitet så är det bara Pitaka, antingen Air eller MagEZ som gäller. Finns även Later Case från Kanada, men det har inte riktigt samma...
Du kan ju alltid gå in i "Utvecklaralternativ" och ändra "minsta bredd". På min Note 20 ultra är standard 411, har ändrat till 480, blir så mycket...
Är ute efter en S21 i toppskick. Helst en Phantom Grey, gärna 256GB. Finns i Stockholm
Har ett svart Leather cover till Note 20 Ultra som knappt är använt. Priset är 100:- plus ev frakt. Finns annars i Stockholm.
Novembers säkerhetsuppdatering.
I och med att du fortfarande borde ha typ ett års garanti kvar på den, så hade jag absolut valt Samsung. Garantin kommer fortsätta gälla efter att...
Tar du bud? Var finns den?
Enligt rubrik. Någon som har ett liggandes? Finns i Stockholm
Kanon, skicka pm med adress så postar jag imorgon. Återkommer med kostnad när jag postat, men två frimärken borde räcka;)
Då jag inte har kvar min S21 så tänker jag att någon annan kan ha användning för ett Clear Cover. Obs, det är till "lilla" S21:an. Ev frakt får du...
Har en Note 20 Ultra 5G 12/256GB Mystic Bronzei toppskick som jag vill sälja. Funkar klanderfritt. Helt komplett med kartong, laddare, hörlurar...
Söker en Dell XPS 13 modell 9370 eller senare. Max 5k. Finns i Stockholm
2800 bjudet, kan hämta upp ;)
Enligt rubrik, obetydligt använt. Pris 150:- plus ev frakt
Såld
Oktobers säkerhetsuppdatering.
Tack, men det är 300 som gäller;)
Här
Fick hem ett Latercase till Note 20 Ultra idag. Tog tid att få det från Canada så jag hann köpa andra. Lite bökigt att skicka tillbaka så erbjuder...
Såld på annat håll
Säljer en fantastisk kikare, Olympus 10x25 WP II. Den är precis utbytt på garantin och använd två gånger efter det, så helt i nyskick. Perfekt som...
Kan du tänka dig att sälja Pitakaskalet separat?
Jag gick till Samsung Kungsgatan i Stockholm och bytte skyddet. Blev kanon och gick på 250 bagis. Supernöjd;)
Tror inte du skulle bli missnöjd med en Note 20 Ultra. Har själv en som är köpt begagnad för 6000, den är i nyskick och rullar på helt...
Pm
Köper gärna en S21 plus i fint skick. Är ute efter en Phantom Black. Finns i Stockholm
Ser om någon vill byta sin S21+mot min Note 20 Ultra i nyskick. Den är helt komplett inkl kvitto, uttagen i oktober. Inga repor eller märken what...
Ser om någon vill byta sin S21+ eller S20 FE 5G 8/256 mot min Note 20 Ultra i nyskick. Den är helt komplett inkl kvitto, uttagen i oktober. Inga...
Septembers säkerhetspatch
Finns det någon garanti kvar? Tänkte på skärmen.
Oneplus 8T 12/256GB för 4990:- Riktigt billigt för den konfigurationen. OnePlus 8T 5G 256GB/12GB - Aquamarine Green | I lager | Billig