Separera namn med ett kommatecken.
Samma problem här :/ Irriterande när jag inte kunde skicka meddelande till SL för att betala biljett
Jag lyckades inte uppdatera via PC companion. Verkar fungera däremot med SE Update service: Xperia
Hittade precis uppdateringen. Kör olåst med tele2
Med koden VISAFF83560 så kan man även slippa 29:- i frakt :)
Jag tror att ofta när det står att maps är boven så är det i själva verket gps-sensorn som nallat på strömen. Prova stänga av gps-funktionen när...
Jag har haft 2.0 i två dagar nu och är mycket nöjd. För mig blev telefonen mycket snabbare än med 1.1.2
Jag betalade frakten dit tror jag. Runt 80kr om jag inte minns fel. Kommer iaf ihåg att jag packade ner den i ett gammalt paket för bearnaisse sås..
Jag hade ett liknande, eller kanske rentav samma, problem efter jag haft min i ungefär en månad. Telefonen var som du beskriver väldigt underlig...
Borde man byta från sin LCR F 1.0 till denna?
intressant!
+1 på den
Mycket intressant om det går att hitta en vettig lösning på detta :)
Mortplayer fixar detta :)
Har haft samma problem på min. Så fort jag inte hade tillgång till datatrafik så blev det FC ständigt även fast jag inte hade startat maps. Vet...
Då telefonen är igång och jag laddar den från väggen så indikerar batterisymbolen i hörnet att den laddas, men procentantalet av laddningen...
Jag har nu gjort systemåterställning, men det har inte gjort någon skillnad. Det enda programmet jag installerat är spare parts och i det ser jag...
Jag lånar tråden för mitt liknande problem.. Förra veckan så hade min mobiltelefon laddat ur sig helt ovanligt snabbt över natten. Den var helt...
har installerat denna uppgradering. Det var busenkelt och den funkar som den ska hittills. Verkar som om batteritiden blir avsevärt bättre.
För att återgå till ämnet... Jag äger sedan mitten av dec en liquid. Jag delar lägenhet med två polare varav den ena har en nexus och den andra...
Så vitt jag vet är enda sättet att låsa upp min liquid genom att trycka på den ogästvänligt placerade power-knappen för att sedan trycka på...
Jag har hittat denna funktion tillsammans med appen better keyboard, men inte så att det går att få svenskt T9. Hoppas ni förstår vad jag menar......