Separera namn med ett kommatecken.
När du trycker på delningsknappen på en bild i galleriet finns ”alternativ” högst upp. Där måste ni bocka i ”Alla Bilder-data”.
Överexponerar den så kraftigt blir det inte bra. Syftet med Smart HDR är ju att exponera alla delar i bilden så bra som möjligt.
Min erfarenhet är att den oftast gör bilderna bättre än sämre som du erfar. Har 12 PRO.
Det är Smart HDR som kickar in och gör sin redigering.
iPad Pro 2021 finns med 8 eller 16GB RAM.
Köpte en iPad mini av @rickards Allt enligt beskrivning och väl paketerad. Trevlig kommunikation. Rekommenderas!
Ja det är det. Dock har Max högre upplösning för att uppnå samma PPI som den mindre skärmen.
Redan igång om du har 14.6.
Reklamera. Så ska det inte vara.
Apple TV 4K 2021 Ikea Symfonisk för parkoppling med den andra som jag redan har.
Sålde en Chromecast till @tsaffoon Smidig affär med enkel kommunikation och betalning. Rekommenderas!
Lyssnar med AirPods PRO och tycker upplevelsen blir lite svajig när det varierar mellan spår som stödjer Dolby Atmos och de som inte gör det....
Tror de syftar på att det är andra gen av Apple TV 4K
SÅLD till @tsaffoon
Har svarat dig.
I bra skicka. 170:- inkl. Brevporto.
14.6 gav mig bättre batteritid på min 12 PRO.
Nej tyvärr inget av intresse.
Hej, Jag har en. Vad vill du ge? Jag bjuder på portot.
2017
SÅLD till @Slinky
Noterat, självklart premieras hämtning.
Upplever att batteritiden blivit generellt bättre på 14.6 jämför med tidigare. 12 PRO.
Tja, Håller det öppet ett tag till. Dock längst tills morgondagen.
Hej, Har jag svårt och tro då inte jag som är första köpare. Inte ens om jag vore det skulle jag tro.
Noterat.
Under 10 000:- är inte aktuellt. Då behåller jag den själv. Men tycker du det är värt 18 495:- Så köp en ny. Du lär inte se spår av användning på min.
Bud från 10 000:- plus frakt.
Något jag uppskattar som Apple har infört. Att du nu kan ha beta profil installerad hela tiden utan att bli tvingad att uppdatera. Sen när det är...
Säljer denna underbara maskin då den är helt för dyr för att endast användas sporadiskt. Jag är andra ägaren och den är uttagen 27/11-2020 direkt...
Nice. Själv intresserad av denna lösning. Kontaktar dig om det blir strul nu när du är Master!
Air M1 är trevlig då den är smidig och lätt. Som föregående säger, sälj och köp/byt till en Air.
Eftersom du vill ha en dator ser jag ingen större anledning för dig att sälja din 16". Hade du klarat dig utan dator så finns det mer anledning...
Jag tror Mini skulle passa dig utmärkt utefter vad du skriver. Enda du ska ta ställning till är om du klarar dig med den reducerade...
Står ganska klart och tydligt i annonsen. iPad Air 4:e generation.
@Choppe 150:- plus frakt för Nudient V3.
Precis, där är Apple verkligen duktiga. Det märks knappt att den emulerar, bra flyt och prestanda ändå.
Den kombon låter riktigt nice. MacBook Pro och en grym skärm alla dagar i veckan. Nu när Apple satsar på sina egna chip vill man ju ha deras då...
Precis gjort detta byte. Underbar maskin och som du säger så är där bra tryck i skärmen. Sen föredrar jag den mer kantiga desigen på Pro över Air....
Lämnade tillbaka min MB Air M1 till NoN. Köpte istället en MacBook Pro M1 16GB 256GB begagnad i nyskick på Blocket. Betalde lika mycket som Air...