Separera namn med ett kommatecken.
Min har funkat ett bra tag (tele2) efter att jag fick ett nytt SIM-kort för några veckor sen (såklart ingen aning om det löste mina problem men...
Mina samtal kommer fortfarande fram, MEN det tar enligt folk som ringer mig "orimligt lång tid att koppla upp" Ska nog kolla lite med Tele2 igen...
Nu har telefonen funkat (peppar, peppar) i 1,5 dygn utan omstart och grejer. Jag fick ett nytt simkort av tele2 (mitt var supergammalt 6-10 år...
Jag blev lite arg på Google nu när det gått en vecka utan att något löst sig eller att dom delat med sig av någon information. Fick nu detta svar...
Sa Googles support att dom rekommenderade att lämna tillbaka telefonen om man har problem med att ta emot samtal? Jag har lämnat bug report och...
Kreativt! Kul att följa hur det funkar för dig. Fick följande svar på min inskickade bug report av Google: I have transferred the bug report to...
Snackar med Google nu också. Det jag testade innan med att stänga batterisparläge mm funkar inte, folk kommer inte fram, men Google hälsar: I...
Jag tror att detta kan va nått på spåren, upplever också att samtal kan komma fram om jag börjar pilla på telefonen. Liksom väcka den. Stängde...
Nej inget sånt, haft mitt SIM-kort och nummer och operatören Tele2 i minst 6 år.
Pratade med Tele2 nu som inte hade något inrapporterat enligt personen jag pratade med och som också avfärdade att det kunde vara något fel hos...
Chattade lite med Google-supporten nu. Framgick att det finns ett ärende av samma karaktär som det jobbas på och så fick jag svara på lite frågor...
Min lur har också haft problem med att ta emot samtal. Minst 3 personer med olika operatörer (Halebop och Telia) har inte kommit fram till mig....