Separera namn med ett kommatecken.
Borde göra samma. 17 paket blev det idag! ———— Hej, Ledsen att störa dig. Jag tog mig rätten att skriva till dig eftersom du köpte produkter i...
[ATTACH] Idag var en bra dag. 5 täcken 6 kuddar av olika slag. En massa Playdoh leksaker till dottern. Någon vatten mjukgörare 2 st. En bärbar...
Häromdagen fick jag sitta och snygga till mitt jobbs leveransmeddelande där jag fick lägga till lite knappar och annat men ja. WoW! Du har handlat...
Jo då... innehållet var helt. En akupunkturmatta ;D Men o sitta med 5L Nivea kräm... kommer inte behöva köpa mer i hela mitt liv tror jag......
Köpte en fel prisat från Amazon och jag använder den flitigt på kontoret. Fyller på med vatten och frysta bär kvällen innan jag lägger mig och in...
Du har nog råkat radera mappen med imei och sånt. Återställde du via något annat än stock bootloader? Om du inte har en backup på något så lär det...
[ATTACH] amazon förföljer mig
Ooof... tror den fetaste plankan jag fått har varit i Örebro. Tror dom körde med mandelpotatismos eller nått, var SJUKT gott. Däremot har man...
[ATTACH]
Heldag dedikerad till examensarbetet ... eeeek 2 veckor kvar!! Nu börjar man känna pressen asså. Slutsats och rekommendation kvar så det borde gå...
Ja det blir ju rätt ojämn jämförelse om du har en film på men man ser tydligt att den lider av blackcrush.
Riktigt nice! Börjar få slut på min toner på en skrivare jag fick av svärmor så nu har jag ett gäng till laserskrivaren :D
Köpte 150 x 220 sorten för då funkar påslakan som dom ska
Nya täcken och kuddar till hela familjen :D
Kära vänner, Tack för att du handlat med oss. Vi fick nyligen ett meddelande från China Customs och uppgav att paketet skickades tillbaka till oss...
[ATTACH] 4h screen on räckte för mig. Nu ska jag ladda.
Sant ioförsig men är ute efter något som lätt kan ha skärmen påslagen i 9h utan att den dör men för ett lågt pris. Men jag har iallafall bestämt...
Precis, den kommer aldrig ha ett simkort i ens. Utan enbart wifi då.
Tänker mig Xiaomi Redmi 9T - Verkar ha ett riktigt tjockt batteri kontra en snål CPU.
Jag behöver lite hjälp med att hitta en billig men bra mobil alternativt platta som har lång batteritid under användning. Det viktiga är att den...
[ATTACH] Dom köpte jag och dom är riktigt snygga men framförallt sköna men vill ha något liknande men bruna eller vita... hmmm... geox var rätt...
EcCo äR BrA sKor, doM Är väRdA prEmiUm PrIseT.... Dra dit pepparn växer. Rieker modeller gillar jag och har ett par jag är nöjd med men vad för...
Och där är en användare bannad från tråden och vi återgår till normal diskussionston tack.
Dom är nere i rätt rimliga priser nu med bra garantier kvar.
INGET slår iPhone när det kommer till batteritid i viloläge. Möjligtvis dom där snåla i prestanda Snapdragon som har 0 kraft att fungera utan att...
När jag pendlar så träffar jag alltid en äldre kvinna i en Tesla som är nagellacks lila typ, helt galen färg...
Nej då :) Jag har Crocs när jag går runt på gården om inte det är blött för då får det bli stövlar. Har samma regel där dock som du, inte utanför...
Usch ... på er båda två. smh
I call and raise you this: [ATTACH] Notera produktgruppen...
Jag gillar ju förändring dock så tror inte att köpa en o samma modell om och om hade funkat för mig :D
Hade en arbetskamrat som fick ångest av att gå och köpa toalettpapper. Oftast så bad han sin mamma eller sambo sköta köpen för han fick för sig...
Vänta 2 månader på kontroll och pengar... jo tjena...
Någon som har en över som inte används? Gärna i silver :)
[ATTACH] Blev rätt coolt med vita key caps :D
Gjorde ett byte med @robcar och allt gick supersmidigt. Gött o få ansikten på folk här :) rekommenderas varmt!
Köpte en 3-i-1 laddare av Vikket02. Supersnabb leverans och allt som utlovat. Rekommenderas varmt! First!
[ATTACH] Är det bara jag som får kinesiska tecken på swedroid mailen istället för å,ä och ö? Verkar bara slå mot min köp & sälj bevakningar.
[ATTACH] MSI GP66 Leopard 10UG-296NE (Laptops (Bärbara datorer)) Uppgraderad med 32GB RAM - HyperX Impact DDR4 3200MHz 32GB - Minne Uppgraderad...
[MEDIA] View: https://youtu.be/gXgf5smLEgQ Till tråden. Släpptes i fredags.
Jösses vad skönt det är att kunna ställa in helt själv hur man vet att man använder sin dator istället för att den ska sköta det själv. Har denna...