Separera namn med ett kommatecken.
Jag hade 9 Pro, sen gick jag via Xiaomi 15 Ultra till 10 Pro. Det är inga enorma skillnader från förra årets modell men jag har saknat det...
En värsting, Xioami 15 Ultra, 512GB. Fick 6115:-
Jag har fått bekräftat avbeställning hos Comviq nu. Min deal hos Elgiganten / Telenor: Totalsumma 329:- i månaden för 30GB surf, 24 månader....
Jag ska försöka tänka, att lanseringspris kommer vara cirka dubbelt så högt som andrahandspriset efter ett par månader. :)
Comviq kämpar på i chatten med att försöka behålla mig men ännu inget snack om att jag inte har giltig ångerrätt. Jag: "Jag gjorde en beställning...
För hårdvaran - ja. Man får kryssa i två bockar när man skickar in ånger till Comviq: - Jag har förstått att ångerrätten för hårdvara gäller 14...
Samma här. Har tröttnat och skickat in ett ångermail. Bara hoppas på att det går igenom - det borde det då det var 14 dagar sedan...
Nä, och dessutom är det på dagen 14 dagar sen jag beställde. Men ett par timmar för sent, kanske.
Bestämt mig för att ångra ett abonnemang som jag beställde online den 27:e augusti, alltså 14 dagar sen i dag. Grejen är att operatören satt...
De SMS:ade. Står också på Mina Sidor att tjänsten startar 22:a.
Fick andra framflytten av preliminärt startdatum för mitt abonnemang hos Comviq nu, från 15:e till 22:a. Funderar på att häva detta köp trots att...
Haha, jag beställt 27:e med leveranstid 1-2 veckor. Snacka om sämst logistik.
Ah, tack. Näe beställde du och vad fick du för leveransestimat i beställningen?
Någon som hört från Comviq ang. Pro 256GB (svart) än?
Comviq har flyttat fram startdatum för mitt abonnemang från den 8:e till den 15:e. Antar att det har med hårdvarulogistik att göra.
Jag la en beställning på en svart 256:a förra veckan, då var leveranstiden beräknad till 1-2 veckor. Inte hört nåt nytt sen dess men har sett att...
Jag kan till och med föredra att korta drag inte ger nån acceleration. De enda gångerna man scrollar sådär kort är ju när man inte vill scrolla...
Är det inte intressant, att Elgiganten har 100+ svarta 256;or i lager, medan telefonoperatörerna, Comviq i synnerhet, har en uppskattad...
Jag har bara testat Pixel 10 Pro i butik och håller med dig - flytet upplevde jag som alldeles strålande. Körde 9 Pro under tre kvarts år och...
Man kanske vill ha en lite mindre mobil?
Pitaka är grymma men mitt problem med dem är att knapparna inte är täckta, och att kanten där öppningen för knapparna är kan bli ganska vass....
När beställde du? Och vilken modell?
Jag gick från stor telefon till Pixel 9 Pro - främst för att jag ville ha en mindre. Tycker det lilla formatet ligger gott i handen. Har sedan...
Det blev en Pixel 10 Pro TROTS ALLT, men inte från Halebop som jag först la beställning hos (som jag annullerade) utan från Comviq. I väntan på...
Noterar att leveranstid för svart 256:a (Pixel Pro) hos Comviq ökat från 1-2 veckor till 3-5 veckor. Påverkar ju inte beställningar som lagts när...
Inte för att jag lägger så stor värdering i DXOMark och deras konstiga tester, men detta gör Pixel 10 Pro till den högst rankade av av lurar som...
Telefonen "släpps" ju i dag så det är kanske inte helt oväntat om det skulle börja plinga till i era Postnord-appar under dagen, tänker jag....
Men detta står under abonnemangspriset, inte hårdvaran. Mobilabonnemang, 24 månaders bindningstid, i 36 månader.
Är det nån som fattar varför man betalar i 36 månader när bindningstiden är 24? Jag fick inget klokt svar av kundtjänst.
Nu lockar det igen...
Hej! Jag velade lite ang. ifall jag ville ha en Pixel 10 Pro eller inte, beställde via Halebop men avbeställde, främst för att jag inte vill...
Jag kan inte manipulera fram samma pris (tror heller inte att de skulle låta köpet gå till leverans, det skulle nog stoppas på vägen).
I wish.
15 Ultra. Jag körde Pixel 8 Pro samt 9 Pro och det är väl mest en vana för mig att byta telefon hela tiden. En vana som jag försökt vänja mig av...
Jag valde att avbeställa abonnemang och telefon via Halebop. Oklart varför, men egentliga lika oklart varför jag beställde från början alls, jag...
Och jämfört med förra årets Pixel?
Oj! Skulle Halebop ge mig samma preliminära leveransdatum hade jag avbeställt. FOMO;n hade hunnit lägga sig på en och en halv månad.
Jag menade inte att kritisera och beklagar om det landade på det sättet.
Jag tycker också 128gb känns förflutet men har ärligt talat aldrig känt mig begränsad av eller ens varit i närheten av att fylla upp 128gb. Det...
Det har du ju helt rätt i! :teeth: