Separera namn med ett kommatecken.
Det är No Mercy som gäller nu. Reply ban i 7 dagar för användare på tråden som uppmanar till diskussioner. Detta är ingen diskussionstråd utan...
Du måste köpa en annan som har en egen DAC.
Antingen så kan du interpolera data från inkomplett information,
Förr så fanns det en app som kunde avaktivera en massa Samsung appar. Finns den kvar och är det fortfarande mer en nackdel än fördel?
Precis. Det e nog samma som den ovan men via Samsung uppdatering.
[ATTACH] Kamera uppdatering :)
Instämmer med resten, alla mina hörlurar och bilar kopplar upp direkt. Har min kopplad till datorn via bluetooth och "Your phone" appen där även...
Plastfilmen är kass. Drar åt sig fett som bara den och repas otroligt lätt.
[ATTACH]
Inte lika "lätt" som whitestone. Man får hitta något sätt att sätta telefonen helt level för annars kommer den nedrans lim klutten o vandra xD...
Vet inte asså, hoppar väldans på när den läser av och när den inte gör det... skumt...
Hittills funkar det rätt bra faktiskt... Det är ett mer gummiaktigt lim tycker jag. Inte som på whitestone där det är regelrätt Loca lim.
Mocolo skärmskyddet suger RÖV!! Asså den sitter jätte fin t och det är super skön oleophobisk coating, men den dödade fingeravtrycksläsaren...
Haha det är så trök när man får en äcklig en xD
Lite för svag tyvärr. Får gärna inte vara under gtx 1060 i prestanda.
Skulle gissa på 280 REK
Pitaka skalet och det svarta bandet sålt. Resten kvar. Jag har skickat PM till dig @lAlAz0r
Min källa säger grundskolerektorer som fått den infon idag. Tydligen lite skillnad mellan regionerna.
Oj oj oj nu verkar skolor fått en förvarning om att nerstängning efter sportlovet är på tapeten.
LooooooooL den där nallen var i det minsta laget... stor som en hand...
Webhallen.com [ATTACH] Mina söner har en sån här som dom vill sälja av för att kunna köpa en bärbar gaming laptop. Har kvitto från webhallen...
Jag tror att du snabbt kommer märka att det är en enorm skillnad på en app i chromebook och en app i MacOS. Du jämför 2 helt olika OS och det...
Haha :D Batteritiden med dubbla 5G lär vara döden.
[ATTACH] 100% hemmagjorda med hemmagjord mandelmassa
Weee lavendel nallarna är på väg <3
[ATTACH] Den funkade perfekt! Fint ljud faktiskt. Köp Samsung Adapter USB-C till 3.5 mm DAC (EE-UC10JU) online
Mycket har nog att göra med att plast hål oftast skärs ut med värme eller kniv vilket gör att kanterna runt hålet inte blir fyrkantiga som dom...
Jag slog till på en moccolo uv glas för o testa. Bör komma idag :)
Undersökte detta igår och adaptern som du måste ha för nya Samsung bör ha en egen DAC i sig. Det betyder att inte alla analoga funkar till den....
TP-link M7200 4G-router med modem - 4G-router Denna hade jag faktiskt som backup när strömmen brukade gå här innan dom grävde ner elledningen med...
Måste hålla med om att batteriet blir bättre och bättre för varje dag som den lär sig min användning. Har 65% kvar nu och kopplade loss laddningen...
@jadand @Seta Noterat. Kontaktar er till kvällen.
Skickade iväg en USB-C hub till denna herre. Smidig kontakt och betalning. Rekommenderas :D
Sålde en trackpad 2 till @Chrille . Snabb betalning och trevlig kommunikation. Rekommenderas :)
Vi gjorde ett riktigt trevligt och smidigt byte. Super fint packat och precis som utlovat. Inte sista gången vi gör deals ;)
[ATTACH] Pitaka skal - 350kr - Såld Skärmskydd - 50kr [ATTACH] Original apple 44mm Nike S/M - 200kr - Såld Milanese kopior i olika färger 44mm -...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=yuNNmf2gIRc Passade bättre här. Tror vi kan lägga det här med "Vilken som är bäst" bakom oss......
Blev ett par grejer sålda till @JjE och som vanligt, snabb betalning och trevlig kommunikation. Rekommenderas varmast!!
Jag är så nöjd med plast skyddet som ligger på så är lite orolig för att det inte blir lika bra sen men e sugen på whitestone jag med.
Det ska vara 2 skärmskydd på tillochmed! O_O En fråga, hur kör ni med kamerorna? Fick frågan när jag tog bild på min ponny om jag ville köra...