Separera namn med ett kommatecken.
Problemet som jag har är att när mobilen ligger i fickan så trycks ibland hemknappen in. När man håller inne hemknappen en stund så öppnas nått...
Går ju knappt att beskriva hur irriterad man är på Telenor just nu när man ser att de flesta andra operatörer verkar skicka ut mobilerna till sina...
Tack för din beställning av nya Samsung Galaxy S6 Edge! Tyvärr har leveransen från Samsung blivit försenad och du kommer få din nya mobil först...
Vet att Telenor hade problem med att lägga upp order på S6 och S6 Edge när jag var inne i butiken och beställde. Deras system accepterade inte att...
Låter ju väldigt konstigt, dom borde ju kunna se om telefonen är skickad redan nu tycker man. Har själv arbetat i en butik tidigare och har aldrig...
Har varit i kontakt med Telenor både idag och igår. När jag snackade med dom igår så sa dom "Vår målsättning är att telefonerna ska levereras den...
Vilken butik beställde du din telefon från? :)
Telenor butiken på Jägersrocenter i Malmö har demoex av både S6 och S6 Edge. Vad jag kunde se fanns S6 Edge både i vitt och svart i butiken. S6...
Jag har ju tyvärr endast två abonnemang, och det gör dom inte speciellt rädda när jag säger att jag tänker säga upp mina abonnemang om jag inte...
Sånt bra erbjudande fick inte jag på den när jag beställde. Var ju ett väldigt bra pris måste jag säga! Jag beställde tre stycken hos Telenor. En...
Själv sitter man tyvärr med en iPhone 5 just nu. Med en skärm där limningen har släppt så den sitter bara kvar på några punkter. Man får trycka...
Har i dagarna börjat kolla på senaste säsongen av The Walking Dead. Har inte haft tid över innan till att börja kolla på den. Så ska bli roligt...
[MEDIA]
Edge blev det för min del. En svart :)
Jag beställde min på Telenor. Åkte in och beställde, vi var tre stycken som skulle ha. Det blev tre stycken Galaxy S6 Edge 32 GB. Jag var tråkig...
Ber om ursäkt för detta! Kollade inte allt för noga på exakt hela namnet på tråden innan jag postade.