Separera namn med ett kommatecken.
Nån som har mecenat kort?
Sista bumpen, ingen? :(
Huvudsyftet är att skicka nakenbilder till varandra.
Pris vid försäljning?
Tyvärr för stor. :(
Var hittar du den för 1200?
Bump 1 KOM IGEN :*
Pris för GTA?
Ska ni höra av er så behöver ni inte komma med fantasipriser.
Är ute efter en iPhone 6 16 eller 64 gb. Olåst eller låst till tre. Kvitto och bra skick. Färg kvittar. Pma eller skriv i tråden vad ni har och...
Köpte en Samsung Galaxy Alpha, snabb och smidig affär, bra emballerat osv. Perfekt säljare rekommenderas verkligen:)
Ser ju inte ens ut som hamburgerbröd? :l
5s+pengar?
Firar att de är helg med att ha ljuset tänt.
Svart 5s låst till tre av intresse?
Fan är det för mongos som lägger bud, vinner auktionen för att sen skita i att betala på tradera? Aldrig förstått syftet.
Oj trodde jag skrev Comviq, gäller Comviq. Skönt jag inte är ensam då. Innan har jag alltid kunnat se historiken men då har inte ALL historik...
Har annars en Galaxy S4 som du kan få för 1300 kr + ev frakt.
Fler som inte kan se sin samtal/sms historik på ´´min sida´´?
Jag frågar givetvis för att det hade varit smidigt att få det gjort idag och inte behöva vänta på att Hallon ska skicka ett nytt med tanke på att...
Dom förmedlar bara vuxendagis.
Har Hallon. Tänkte man kanske kunde få de klippt i en tre butik. :D
Kan man få sitt simkort klippt till ett Nano-sim i en tre butik?
3800 kan hämta.
Kommer troligtvis till Södermalm rätt ofta i sommar, så om du vill kan du hålla de till dess? :
Gratis bump. Älskar denna högtalaren använder en likadan själv till min laptop.
Hade aktat mig köpa från denne. Han verkar ha alla mobiler på lager sen är det fortfarande sjukt skumt att han trots bara 31 inlägg här...
4300
2500
Det är en användare som har 30 inlägg som fortfarande kan skriva i trådarna? Han har i princip alla mobiler i sin ägo så man bör hålla ett öga...
Du har på något mystiskt sätt alla mobiler i din ägo. :O
Vill gärna köpa den men har tyvärr inget bytegods.
Tänkte köpa lite saker på stadium och tänkte se om det finns någon här som har ett presentkort där som dom inte tänkt utnyttja, jag kan köpa det...
Pröva ladda upp via instasize appen.
Så ingen som jobbar på tele2 här och kan fixa något bra erbjudande för 4G abonnemang?
Tänkte teckna ett nytt mobilt bredband abbonemang och kanske köpa deras mini router till, fanns det någon som jobba på TELE2 här som kunde fixa...
S4, 1500 kr
Hur gammal?
1k
4k