Separera namn med ett kommatecken.
Vad innebär det rent praktiskt? Hängde inte med på alla termer. Blir det billigare att t.ex. surfa utomlands, och hur kontrollerar man kostnaderna...
Fixed MVNO (Mobile Virtual Network Operator) Support which prevents high Roaming costs [this is the first ROM which fixed it] Någon som vet vad...
Grymt! Har en fråga: I changeloggen står det såhär: Fixed MVNO (Mobile Virtual Network Operator) Support which prevents high Roaming costs [this...
Återupplivar denna tråd. Svaret på fråga 1 har jag fått. Det finns numera ett par appar som löser saken. Kommer att implementeras i Honeycomb som...
Jag använder opera mini regelbundet. Den enda nackdelen är att flash inte stöds. Annars är jag nöjd. Pinch to zoom är inget jag använder. Det gör...
Ni pratar ju om olika saker. :) 3D-effekten i app-drawern har nog funnits med ett bra tag nu. Transitionseffekterna kom i och med senaste...
Jag har själv inte testat dem, utan hittade paketet i denna tråd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=824656&page=1 Jag trodde att...
Själv kör jag 8.1 och ser ännu ingen större anledning att uppdatera. Jag väntar på version 15 eller liknande, då kanske vi kan börja snacka...
eller så börjar man använda google contacts och slipper problemet för all framtid? om man byter telefon tar det en sekund att importera kontakter,...
Är detta något i rätt riktning? http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=9105770&postcount=111
Ska testas ikväll. Hoppas det funkar bättre!
Den erfarenheten hade jag också första gången jag körde darkys (och wipe därmed). Efter andra eller tredje gången jag uppdaterade darkys rom blev...
Allra enklast är att byta launcher till förslagsvis launcher pro. Då får du många fler inställningsmöjligheter och kan personifiera din SGS...
Widgetsoid kan göra det, dels för internetdelning via hotspot, dels vis usb. Finns gratis på market.
apn-inställningarna förmodar jag att du har pillat på en del?
Jag har noll kunskaper i photoshop. Du har inte lust att göra en för PHONE, DIAL eller liknande? :)
Lyckas inte få en bakgrundsbild per homescreen. Någon som råkat ut för samma sak och kom på en lösning?
Japp. Har kört 8.1 sen den kom ut för nån vecka sen. Har rensat wipat battery stats ett par gånger (vid fulladdat läge) också.
Jag undrar också vad de enorma skillnaderna i upplevelse mellan olika användare beror på. Jag har hängt på Darkys rom sen 5.6. Fram till 7.0 hade...
Fråga. Går det öht att "få" en apk-fil av WL och lägga in manuellt, eller måste man gå omvägen som beskrivs ovan? Blir osäker eftersom att ni...
Kan väl passa på att låna denna tråd och fråga om det går att göra luren ännu smartare så att den likställer exempelvis ê (eller andra special-E)...
...och då kanske med en mailwidget :-)
Request: Kan någon modda den medföljande sökwidgeten? Det vore snyggt om den kunde komma i samma utförande som de moddade Launcherpro-widgetarna...
Testa funktionen som finns inbyggd i facebookappen? Menyknappen från startsidan och så klickar du dig bara vidare :)
det ska räcka med att avinstallera launcher pro. det går inte att uppdatera via market.
inomhus i min lägenhet har min gps aldrig låst min position vilket inte är onormalt. testade med en iphone 4 en gång och den låste på en knapp...
La in 8.1 precis. Hur får jag tillbaka root på enklast möjliga sätt?
Tror jag väntar med att lägga in 8.1. Verkar inte fungera helt prickfritt jämfört med 8.0? Han lär nog släppa en 8.2 inom ett par dagar misstänker...
Vad säger ni som hunnit lägga in 8.1 no-wipeversionen? Är det värt att gå från 8.0? Jag är nöjd och tycker att allt har funkat fint. Blir lite...
jag har märkt samma sak, och ringsignalen ställer per automatik in sig på högsta volym vid varje omstart. ganska störande faktiskt.
Märkte också av samma sak under tiden jag körde stock 2.2, utan skype installerat. Har gått över till Darkys 8.0 nu och har aldrig haft den buggen...
Det är mycket möjligt att det stämmer. Klart står dock att batteriförbrukningen minskat markant jämfört min tidigare stock rom jpa. Som det var då...
Tack. Ska ladda fullt och köra detta sen. Som det är just nu står det 99% så fort jag tar ut laddaren, även om den laddat under hela natten. Fullt...
Tack, det ska jag testa, men innan jag gör det, är jag nyfiken på vad det innebär? Vad gör den med telefonen som gör att batteritiden förbättras?
den heter 1.2.8... sen undrar jag om någon vet vad de enorma skillnaderna i batteriåtgång beror på. första gången jag la in darkys, 5.6,...
Men det beror väl på pushfunktionen i appen?
Kan någon skicka filen till mig på annat sätt? Jag får tydligen inte tanka hem mer från rapidshare idag eller varifrån det nu var uppladdat...
Jag körde widgetlocker med version 7.0 och gör det nu med version 8.0 och det funkar hur fint som helst för min del i alla fall..
Funkar denna månne? http://www.appbrain.com/app/samsung-galaxy-s-unlock-tool/com.clarkehackworth.SamsungGalaxySUnlock
Skrev föregående inlägg från telefonen, därför blev det kortfattat och kanske något otydligt. Tele2 och Comviq är i princip samma företag, varför...