Separera namn med ett kommatecken.
Om man ska ha siffror är det väl ingen ikon utan en Widget som behövs? Ikoner är väl alltid statiska? Sen har en del launchers funktion för att...
Då får jag nog tipsa om TrackChecker, spårar paket skickade via Posten, Schenker, DLH och över 300 andra distributörer.
Google Maps är för omständlig jämfört med STHLM Traveling tycker jag. Det är inte resvägen som är finessen med STHLM Traveling, det är hur...
Är det inte så att Android-versionen är gratis första året och kostar pengar sen, medans iOS-versionen kräver nåt abonnemang? Orkar inte googla,...
Nån som provat "de andra" och kan tala om hur de är jämfört med Sthlm Traveling? (Alla som röstat hittills och använder en app verkar använda den...)
Går det inte att köpa nån slags värdebevis i kiosken som man kan använda på Google Play?
Är det nåt fel på Speedtest.net? http://www.speedtest.net/sv/mobile/android/
Nej jag har inte kommit på några riktigt bra idéer för taggar. De två taggar jag fick med min Sola ligger oanvända, jag har dessutom samlat på mig...
Eh, är det inte bättre med en delad shoppinglista som synkas mellan mobilerna? Typ som Ourgroceries, som i princip uppdateras i realtid mellan...
Ok, jag har hittills inte spelat nåt freemium-spel som man på ett vettigt sätt har kunnat spela utan att betala. Fast just det ni räknar upp har...
Ja, har man så krångliga saker så kan jag ju förstå det. Min launcher (ADW) har ju stöd för en snabbmeny (svep uppåt) där jag kan lägga saker som...
Mobile Atlas Creator är ett program som kan "ladda ner" kator från olika källor på webben. OruxMaps hade förut inbyggt stöd för Eniros sjökort...
Räkna upp ETT freemium-spel som INTE är pay2win.
Det står ju i min profil, Xperia Sola. Men jag vet inte om det är missuppfattning här, vad menar ni med låst? Jag har inte låst med pinkod eller...
Det beror väl på om det är singularis eller pluralis? "If there was a paid version" respektive "If there were paid versions"
På min mobil räcker det (såvitt jag minns, har inget att prova med här just nu) med att tända skärmen för att NFC ska vara aktiverat, behöver inte...
Det heter väl ändå "if there WAS a paid version"? Sen är nog inte "direct" rätt ord att använda där, jag tror "immediately" är ett bättre ordval....
Jag vet inte om jag läste den före eller efter ändringen, men mitt intryck var "det är skrivet av nån som är förbannad" och det ger sällan ett...
Är du helt säker på att det är handcent som lägger ut notifieringen? Jag har inte hundra koll på hur notifieringar funkar, men det kan ju tänkas...
I ADW finns funktionen "Lock desktop".
Vilket program du ska köra har väl inte direkt nån koppling till vilken adress du har utan vilka möjligheter det finns att komma åt e-posten. 95%...
Handcent har ju även finessen med påminnelsesignal för olästa SMS, jag har ställt in 3 påminnelser med 2 minuters mellanrum har jag för mig. För...
Och ingen har nånsin varit med om att skärmen råkar vara tänd när man tar upp telefonen? Den tänds inte t.ex. när man får ett samtal eller SMS?
Mina KARTOR tror jag det heter, inte Mina lager. Men jag vet inte om de tagit bort det från appen (har läst om att det är mycket som tagits bort...
Vilka värden kan x vara? Det kanske är enklast att göra en tabell att kolla i, om nu inte x kan variera hur mycket som helst. Tabellen kan göras...
Mitt råd är: Glöm det. Windows-nätverk är normalt inte gjorda för att routas, enheter hittar varandra med hjälp av broadcast. Därför fungerar...
Det ska väl inte vara så svårt. Gör en task (i tasker eller llama eller nåt) så när du "scannar" taggen så öppnas en URL (t.ex. en POST till ett...
Jag har aldrig haft nåt telefon som klarar 4G men på de telefoner jag haft har man under Inställningar och Mobila nätverk kunnat välja om man vill...
Fin säkerhetsrisk alltså.
Det är en säkerhetsrisk att låta en telefon göra "det som står på en NFC-tag" eftersom du inte vet vad som står där. Länken kanske går till en...
Den gamla version av CoPilot jag kör kan man i alla fall "hacka" (ändra sökväg i en konfig-fil) för att lägga kartorna på det fysiska kortet...
Kan det vara så enkelt att appen bara visar recensioner på "ditt språk" och det inte finns några såna? Jag brukar inte kolla recensioner i appen...
En tag kan aldrig tvinga telefonen att göra nåt som du inte har sagt åt telefonen att göra (annars skulle ju nån kunna göra en tag som säger åt...
Notify My Android finns ju, men den är rätt begränsad. Men å andra sidan har man ju push på gmail, så att skicka ett mail går ju i princip lika...
Hittade ett sånt engångskort på marken och höll upp mot ljuset. Så nu vet ni hur ett sånt kort ser ut inuti:) (Jag hade hoppats att man skulle...
Ja, SL skulle kanske kunna skapa en app som som emulerar ett kort, men jag tror det ligger rätt långt ner på deras prioriteringslista. Om några år...
Det handlar väl om att inviten de factor ÄR en länk till webbkalendern? Och att Gmail-appen inte har logik för att känna igen den och förstå att...
Jag röstar också på Skype, den integreras ju i telefonboken såvitt jag vet så det borde fungera.
Klart du kan, taggarna vet inget om telefonerna, det är bara att ställa in telefonerna lika så reagerar de lika på taggarna. Eller så ställer man...
Du kan ha flera Google-konton i luren och välja vad som skall synkas för vad.