Separera namn med ett kommatecken.
Okej, intressant. Är det inte bättre att köra avanza zero? Core ny teknik har ändå ganska hög avgift? 1,57 % varav förvaltningsavgift 1,50 %
Hej Boys! Har 100 000 som jag ska placera någonstans? Tänker mig minst 3 år, vad borde jag köra på?
Här kommer lite koder för MTR: Mathem20 GP20 Vassego
Yes tack! Medlem på booking? Behöver en länk därifrån så man får 150 kr tillbaka till dig och mig :D
Någon med bra rabattkod på hotel då? Eller ngn som har länk med ens egna länk gällande rabatt till t.ex booking? :)
Kör på budget då? Hopfällbar el-scooter med pedaler och 30 km räckvidd
ingen bättre kod :)? Svindyrt att åka hem en bra tid (450kr ish) den 29e mars.
Ngn som har rabattkod MTR eller SJ? Ska till Sthlm i Mars och behöver därför detta (från gbg) .
Vad ska fixas? bor du i gbg så kan vi kolla upp detta :)
Ajaj okej sorry
Kan du inte använda Dji Mimo? Har den till min Dji Osmo Pocket.
Tjenare Diim! Jag har i Johanneberg :) pma mig
NHL 20 (PS4) - PlayStation 4 Spel Bra pris :) 299 kr
legit?
Som finns i gbg. Kan inte betala mer än 2500 :- för spark.
Någon med kod till friskis och svettis Gbg?
Kolla om denna funkar? 3898I6J729X0
Köpte en Dji Osmo Pocket av denne herre! Gick mycket smidigt, rekommenderas starkt :)
Någon som har i Göteborgsområdet ? :)
Apropå namnet så döpte jag den till "Werner" men den har svårt att förstå detta så använder bara "hej google släck lampan" så släcks den.
Tjenare boys! Fått lampan och det fungerar prima, tack för inspo :)
Någon som vill pma denna? Få Red Bull Zero gratis
Nu har jag beställt en lampa boys :) Skall bli skoj att prova! Tack för tips.
Intressant produkt detta vad behöves det för att fungera med min google home? -Lampa enbart? -Strömbytare om jag vill koppla in en annan lampa...
Nja, knappt godkänd men helt ok :)
När gjorde Metallica en bra sång senast egentligen? :P
Funkar era rabattkoder till apotekhjärtat? Är inloggad men ICASTUDENT verkar inte fungera längre ? Någon som vill prova för min skull.
Är ute en efter en sådan och på en på swedroid vill ha 2000 kr med 64 gbg minneskort, är det värt? Den är från 2018 i December och bra skick. MVH,
Den där kanske? Nokia 6.2 smartphone 4/64 GB (isvit) - Mobiltelefoner - Mobil, Tele & GPS - Kategori Eller den: Motorola One Action smartphone...
Jag tycker man blir ordentligt smutsig efter ha åkt i regn och rusk - känns inte som skydden kring däcken funkar så bra? Har ni tips på hur man...
Har mi boxen google play? Behöver en box för comhem eller telia play :)
Ska åka med flygbussen i veckan, någon som har rabattkod? Flygbussarna.
Köpte till frugan :) Hon är nöjd!
Ska boka hotell snart på booking. Någon som har länk till mig så man får lite rabatt alternativt någon annan rabatt? :)
Tänkte skaffa årskort på Friskis och svettis i gbg.. någon som kan hjälpa mig till bättre pris?
Tjenare! Någon som har? Helst i gbg området :)
Behöver köpa ps plus, ngn som har bra tips? :)
Tjenare boys! kör med folknätet här i centrala gbg men måste säga att det är dagsform på nätet. Vet ni varför man inte kan se wifit -5g ibland?...
Okej låter bra :) Några andra bra trevliga? Några materbjudanden?
Är det värt att skaffa Benify privat? Finns det t.ex biobiljetter?