Separera namn med ett kommatecken.
Kan man vänta mer på nya lpp, vill ha nu...
Om du rootar(ser inte för tillfället om du har eller ej) kan du köra en zip fil och då endast väcka och släcka telefonen med trackballen. Jag...
Du letar nog efter detta... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=918005
Jag vet att du inte önskar alternativ i den här tråden men jag tänkte bara tipsa om pure calendar och pure grid calendar. Mycket bra kalender med...
Håller med Davos... Orginal fungerar utmärkt och levererar precis lika bra som dessa andra som nämnts, min egen åsikt... dock bör man komplettera...
så vitt jag vet så lämnar dom inte en massa onödiga filer kvar likt windows så det är bara att köra på och testa... eller så har jag helt fel......
Kolla under "teman och grafik" där finns relativt mycket. De som madeli har gjort är rejält fina.
+ 1 på att det inte går...
Roota så kan du lägga upp batteri% bredvid klockan bland annat...
Ja det skulle jag kunna göra, dock återstår och ser vad dom har i kikaren egentligen... Nokia kan om dom vill ingen tvekan om det...
Jag är tyvärr ingen facebook galning men kan du inte gå via nätet på datorn och ta bort ett evenemang och sedan när du uppdaterar telefonen så bör...
Ja även jag har provat en massa olika men jag har alltid gått tillbaka till stock men nu verkar det som om det äntligen har kommit en som jag inte...
Det ser inte ut som om Det är någon konstig app där inte så det är säkert inte problemet. Men ballar den ur med vilken launcher som helst och inte...
Om du tar bort nya launcher pro, går den ner i procent eller? Du har provat att ta bort och lagt till samt en factory reset och lagt till igen....
Jag vet att Appdrawern är rätt så känslig i go launcher så ibland känns det som om man inte kan starta en app utan att man flyttar på hela sidan...
Se till att du valt i "kontakter" att visa google kontakter och inte en massa annat. Se till sedan att antalet du ser i "kontakter" i nallen...
Launchern i sig ska inte vara problemet tror jag, factory reset och sen köra in den. I Zeam kan man inte ändra ikoner vad jag vet. Prova som sagt...
Precis så enkelt som dreamhawk säger och guiden som dreamhawk har skrivit är bra och enkel att följa samt att vill man inte ha root längre så kan...
Som ovan säger så är mobilversionen riktigt bra, jag körde tapatalk innan men mobilversionen är minst om inte snabbare, bättre överblick men detta...
Ja absolut inga problem alls, är du rootad el.? Drar den upp i 100 direkt när du startar luren eller efter ett tag?
Gillar du launcher pro men har problem med den ska du prova go launcher, riktigt bra och nästan identisk med launcher pro. Zeam är en lättviktare...
Ja precis. Allt blir exakt likadant som det var när du tog backupen, helt underbart...
Jag sitter i Uppsala och är rootad... I sold my soul to the devil.
En av dom bästa enligt mig. Snabb, laggar inte, batteritid med mycket användande en dag går aldrig under 50%... kan varmt rekommenderades! I sold...
Ja fan kom igen nu ni duktiga där ute... jag kan tyvärr inte hjälpa då mina kunskaper inte räcker till men ett ekonomiskt bidrag är jag villig...
Fixat... Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jaha där ser man... fel av mig... Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag vet inte vilken patch det är som du nämner men vad jag vet så kan man inte i orginalutförande inte flytta alla appar till minneskortet... det...
En fråga... du säger att du inte är rootad men samtidigt skriver du att du använder LeeDroid som rom... hur är det möjligt? Jag är inte alls nån...
Ja jag har väl inget svar tyvärr men om detta inträffade när du bytte kort så kan man fundera om det är kortet i sg som är korrupt på något...
Pure calendar eller pure grid calendar är bra... där finns alla möjliga inställningar... tar en stund att ställa in allt men det blir bra sen du...
Precis som ovan skriver... du måste vara ansluten till nätet antingen via GPS eller det trådlösa nätverket annars kan inte snowstorm hämta en...
Säger detsamma... prova denna...
Japp dom finns om du söker på market. Prova också go launcher...
Kan det vara så enkelt att du har missat att ge den tillåtelse att den får söka forecast via antingen GPS eller trådlöst nätverk...
För närvarande kör jag HTC egna och den ger det jag är ute efter men emellan åt använder jag xscope för den är riktigt bra den med... jag hoppar...
Det fungerar så vitt jag vet inte i Android 2.3 roms. Aha det tänkte jag inte att han körde med... my bad!
Om du googlar så hamnar du på XDA och där finns en zip som du kan flasha och då får du trackball wake... jag har haft det och varför det inte...
Ett tips är då att prova pure calendar... mycket bättre men det är en helt personlig åsikt... kan ändra precis allt...
Är inte säker på vad du menar men om du vill att bakgrundsbilden ska vara still när du byter skärm så kan man åtgärda det i Launcher pro och Go...