Separera namn med ett kommatecken.
Har ett Nillkin frosted shield till OP3/3T över. Pris: 80:- Finns i Stockholm
Säljer en Axon 7 Quartz Grey, komplett med kartong kvitto etc. Inköpt i slutet av oktober. Glasskydd sitter på. Förutom det originala tpu-skalet...
Enligt rubrik köpes en OP3t 128GB. Endast 128-modellen är intressant. Finns i Stockholm med bra referenser.
Har en grå Axon 7 i toppskick till salu. Helt komplett inkl kvitto, köpt i slutet av oktober. Har sett en mikrorepa i viss vinkel innan jag satte...
Enligt rubrik vill jag köpa en OP3T 128GB. Finns i Stockholm och har många referenser.
Bytestarmen börjar göra sig påmind. Har en Axon 7 grå i nyskick som jag vill byta mot en OnePlus 3. Är otroligt nöjd med telen men ombyte...
Råkade beställa fel flipskal till min Axon 7, det blev ett till Axon Elite. Har ingen användning för det så det bortskänkes mot portokostnad. Vet...
Har en Tab S 10.5 wifi 32GB i toppskick, färgen bronze som jag vill byta mot en likadan, men 8.4. Har en massa extra tillbehör såsom book-cover,...
Enligt rubrik vill jag köpa en Note 4 i toppskick. Knoxad är inga problem, kommer iaf att roota. Finns i Stockholm och har massor av referenser....
Enligt rubrik. Hit me! Finns i Stockholm.
[ATTACH] [ATTACH]Ska hämta denna på posten idag men har gått tillbaka till min Axon 7. Så nu blir denna över. Den säljs i helt ouppackat skick,...
Enligt rubrik vill jag köpa en Tab S i bra skick. LTE spelar ingen roll alla har ju wifi. Gärna 32gb-modellen. Den bör också ha ett fodral. Finns...
Har lite svårt för att bestämma mig för vilken jag ska behålla. Båda har sina poänger. 1. Quartz Grey ZTE Axon 7 i toppskick, komplett inkl...
Säljer en Mi Max silverfärgad i toppskick. Levererad från geekbuying 2/1-17. Den är helt komplett såklart, plus ett genomskinligt tpu-skal och två...
Enligt rubrik. Finns i Stockholm.
Ej till salu
Är på jakt efter en OP3. Skriv gärna vad ni har, pris, skick, tillbehör etc. Finns i Stockholm
Får tillbaka min Axon 7 från posten efter oseriös köpare. Vill byta den mot en Oneplus 3 i toppskick. Min är Quartz Grey 4GB/64GB, i toppskick,...
Säljer en ZTE Axon 7 Quartz Grey i toppskick. Inköpt i slutet av oktober, helt komplett med kvitto och allt. Sitter tempered glass på. Ej rootad...
Får hem en av varje nu i veckan men kommer bara behålla en, men vilken? 4/128 har ju bättre prestanda och även mer minne etc, men utvecklarstödet...
Väntar på min Mi Max som verkar dröja ett tag. Kan tänka mig att byta min Axon 7 mot en OnePlus 3 så länge. Finns i Stockholm och önskar att din...
Borde få min Mi Max nu i dagarna och tänkte kolla intresset för min Axon 7. Den är helt komplett, köpt i slutet av oktober med kvitto från...
Som rubriken säger vill jag byta min Axon 7 mot en OP3. Gärna i Stockholm.
Som rubriken säger, köper en Xiaomi Mi Max. Gärna i Stockholm. Gärna upplåst bootloader.
Det verkar svårt att få den OP3 som jag köpte här på forumet. Söker därför en ny. Finns i Stockholm. Även intresserad av en Axon 7. Hit me
Köpte en Honor 8 av Spindrift för ett par dagar sen men inser att det är lite för liten för mig. Den är i nyskick med plastskydd på både baksidan...
Köper en svart OP3 i bra skick. Hit me! Gärna i Stockholm eftersom jag finns här.
Xiaomi Mi Max 3GB ram 32GB rom, silver i toppskick, komplett såklart. Medföljer också ett Mofi-skal (vet ej om det är original). Upplåst...
Som rubriken lyder, köper en OP3 i toppskick. Ej den vita guldiga modellen. Gärna i Stockholm då jag finns här.
Köper en Note 4, gärna svart, bronze går också bra. Den ska vara i riktigt bra skick, rootad och knoxad är inga problem. Finns i Stockholm
Prövar igen, vill alltså köpa en svart S7. Gärna i Stockholm.
Uthämtad idag, startad och undersökt, komplett så klart med kvitto, kartong och allt. Oerhört fin modell men lite för liten för mig. Pris 2500...
Nu när jag sålt min 4:e Note 4 så finns lite tillbehör kvar. Säljs helst i paket. Ett mörkblått original S-view cover, ett baksidesskal från...
Är på jakt efter en svart Mate 8 eller en svart S7, ej edge. Gärna i Stockholm.
Söker en Xiaomi mi max 3GB eller 4GB ram. Håller det öppet till imorgon annars beställer jag en ny. Köpt av tojjetok
Har en bronze Tab S 10.5 32GB wifi i toppskick som jag vill byta mot en bronze Tab S 8.4 32GB i samma skick. Pm:a vid intresse. Finns i Stockholm.
Någon som har ett svart/mörkblått liggandes?
Någon som har en svart till salu? Kan även bytas mot min bronze Tab S 10.5 32GB wifi med original bluetoothtangentbord. Finns i Stockholm.
Nu är den ute igen, en Oneplus 3 i toppskick. Tog bort den förut pga problem med dash charge. Har nu hittat felet, kabeln får inte gå ända in i...
Håller på att återställa min OP3 från root. Har lyckats få in stock recovery och låst bootloadern, men så fort jag går in i sideload och ska...