Separera namn med ett kommatecken.
Hej, Kommer vara i Florida över nyår och undrar lite angående Pixel 3. Går det fortfarande bara att köpa Verizon modellen över disk och inte ren...
Tycker den beter sig så lite när som. Märks att denna teknik inte riktigt är mogen än.
Ganska saftigt pris då de extra sakerna är mindre meningsfulla. Sen gillar jag personligen inte den blanka baksidan.
Det lär vara 9.0.7 som har kommit OTA.
Du laddar ner Google Photo från Play. Sen går du in i appar och sätter den som standard för galleri. Sedan kan du inaktivera OnePlus galleri.
Det räcker att mobilen är upplåst.
9.0.7 Ute. Nås via VPN Tyskland. [ATTACH]
Du kan inaktivera OnePlus galleri och köra med exempelvis Google Photo som standard. Så slipper du dubbla galleri.
Noterat.
Inte än men ska träffa @Bakken efter 17 och göra upp.
Reserverad åt @Bakken mötas upp ikväll.
Nej, inga alls.
Malmö.
Köpt på Webhallen för ca en vecka sedan. Endast testad och uppdaterad. Kvitto finns. EJ byten. 5 000:- inkl. frakt. [IMG]
Håller med, högre träffsäkerhet.
Någon som fått den? Inget på min än så länge. Edit* fick den genom att ansluta via Tyskland, VPN.
Det gjorde jag med, efter att SEB gav ett till intetsägande svar då de verken har Android Pay eller Apple Pay så tacka jag för mig. Valde Nordea...
Jag har OP6T med Android Pay hos Nordea. Fungerar utmärkt.
Ja i övrigt är det en komplett lur i mina ögon. Är så nöjd med OnePlus lurar.
Plockade upp min Thunder Purple på Webhallen. Dock ej öppnat den än, spännande och se färgen IRL. Glad att den har matt finish. Blank går bort för...
Exakt. OnePlus har enligt mig bästa mjukvaran för Android.
Mjukvaran på ovan nämnda lämnar mycket att önska.
Just stabilisera och zoom är mycket bättre på iPhone xs.
Brave, Chrome utan reklam.
Är det videokamera som är viktig för dig hittar du inte bättre i annan telefon än iPhone.
Från mitten nere, upp och till höger. iOS har liknade system.
Visst tar det någon bråkdels sekund längre att gå tillbaka till hemskärmen. Jag tycker ändå att dessa nya animationer tillför en bättre känsla,...
De har fixat så att man kan hoppa smidigt mellan sina två senaste appar. Svep upp till höger, upprepa detta för att hoppa emellan två appar....
Hittar dock ej Studio lights i appen.
Inte vad jag vet.
Vad jag vet var det bara Nightscape som skilde.
Nightscape
Google Pay launches in Denmark, Finland, Norway, and Sweden Någon som har uppgifter om SEB kommer införa GP? Nordea ligger verkligen i framkant...
Google Pay launches in Denmark, Finland, Norway, and Sweden Officiell lansering.
Det går alltid att sideloada OTA-uppdateringar så fort de släpps via Googles utvecklarsida om man inte orkar vänta på Verizon.
Sålde AirPods till @R3b0rn, Affären genomfördes på nolltid. Enkelt, tryggt och snabbt.
Har med OP6 och Golf 2018. Fungerade igår men idag funka det ej.
Kan bekräfta att "Okej Google" fungerar utan att röra skärm eller knappar.
OnePlus forum för officiella Pie. OxygenOS 9.0 for the OnePlus 6 [IMG]
Fick det att fungera nu, hade laddat ner fel rom. Enkelt fel.