Separera namn med ett kommatecken.
smekte in temasek under väntans tider.. kunde inte hålla mig. och ät mig långsamt va fint det känns med nya 5:an.. rullar som en dröm. fattar inte...
Vojj vojj.. blir ju alldeles våt i byxan när man ser de skärmskotten på lolli. Måste göra något åt min lilla 3:a för att få upp den lite i...
Finns på Kjell & Company från Samsung själva....
Drog in den för några dagar sedan.. Ännu roligare batteritid :D Härligaste combon är möjlig igen.. Temaseks 10.2 + Boeffla som kärna..
Tutade in Temaseks kärna igen och CM 10.2 by temasek med Boeffla no abb.. Efter senaste flashningen till 34 drar den ingenting. Hade efter en svag...
Då hade jag senaste kärnan från temasek.. Men nu har jag googy då jag kör en dual boot. Har inte hunnit sätta mig ner och pilla i den så mycket...
Gick ju fortare än jag trodde.. Tråden är visserligen för S2 men relativt ny och ganska aktuell med de val som finns i dagens Stweak.. -->...
Ska se om jag kan leta fram den igen.. Hittade den av en händelse när jag tänkte sätta mig in lite i hur den funkade, den där kärnan.. Återkommer...
Kunde inte hålla mig längre efter V26.. Nu åker både Googy och 10.2 in.. Kliar ordentligt i fingrarna.
Skulle säga att Temaseks kärna funkar finfint med CM10.1.. Slängde in den kombon i helgen och fick iofs göra om det lite senare, men idag slogs...
Gick ju utmärkt bara jag började använda de små grå jag har kvar. helt klart intressant dock. Verkar vara en bra kärna över lag.
smekte in allt igen efter en till wipe av diverse val i cwm.. verkar ha lagt sig. ska se om det kan vara mitt petande i stweaks som ställde till...
javisst.. rensat allt som gick och lite till.. det konstiga är att det inte uppkom direkt. Men kan inte se att någon inställning i STweaks skulle...
Pillade in CM 10.1, senaste nightly innan den lades ner, igår på min SGS3. Pulade in Temaseks kärna och lite kladd. Då fungerade allt bra....