Separera namn med ett kommatecken.
Tips kring de nya navigeringsgesterna: Android Q ‘Fully Gestural Navigation’ tips: How to avoid accidental back swipes, access Assistant
Tänkte ni på att när Pixel-telefoneran presenterades sa hon att dom kommer att få Android Q "this summer". betyder det att Android Q kommer...
Ingen, tack. Skippade gesterna på Android P då det fungerade så uselt med andra launchers. Får hoppas beta 3 och de nya gesterna som presenterades...
Är beta 3 lagom tidigt att lägga in, Jobs som den borde vara ganska stabil va? Två frågor: Inget raderas från telefonen när jag lägger in betan...
Den blåa är så galet snygg! Men curved edges går helt bort tyvärr.
Tack! Dock lite konfunderad över texten "OBS! Denna version fungerar inte tillsammans med appen "Flower Care" i mobilen." Det är den appen jag...
Någon som vet var man kan köpa Mi Flower till okej pris utan att åka på en massa Postnord-avgifter?
Jag har samma problem, kommer inte åt appen på min Pixel 2XL utan msåte gå genom Apkmirror. Flera månader sedan första rapporterna kom om att...
Jag läste att den börjat skriva ut text på svenska, någon mer som kan bekräfta det?
Denna är riktigt snygg. Fungerar som en traditionell klocka med analoga visare men har också en display som ligger dold i skärmen och bara visas...
Kommer sakna att inboxen har som dividers mellan olika månader så att man enkelt ser vilka mail som är relativt nya, vilka som kom förra månaden...
Uni Inte på min Pixel 2 XL, har aldrig hänt. Verkar vara olika.
Jag har aldrig fått det till min Pixel 2, någon som har det?
Coop klantade till det ordentligt tyvärr. Jag har skaffat Santander, inget vakutaväxlingspåslag men minns inte hur det var med uttag.
Saknar det också, hah frågat Storytel men inget finns planerat.
Har det kortet och denna ändring är ju riktigt kass. Vill ju inte ha högre kredit än jag måste, men samtidigt kunna betala en TV eller resa någon...
Funderar på samma sak, berätta gärna hur det gick och vad du upplever som bättre när du väl fått ordning på det.
Jag kan sätta på min TV men inte stänga av, vill dock minnas att det går att stänga av om jag har Chromecasten som vald bildkälla. Jag har...
Det finns inget alternativ till trådfri-appen för att hantera timers antar jag? Jag har inte sett någon.
Samma här, aktiveras tex när jag åker in i en tunnel.
Exakt! Och jag tror att klockan är viktigare för att få en helhet i ekosystemet för Google än vad marknadsandelar och intäkter från densamma är.
Vad tror ni, är detta Tizen 4? Edit: Det visade sig vara Tizen 4. Installerat och klart. Se till att ni har gott om batteri, drog nästan 50%...
Har svårt att rekommendera någon klocka med mätning på handleden, har testa några olika och de har flera brister. Dels släpar mätningen efter, så...
Google Home Mini (Charcoal) för 349 kr på Webhallen (cross post från Fyndtipstråden). Webhallen.com Edit: Slut :(
Google Home Mini (Charcoal) för 349 kr på Webhallen. Webhallen.com Edit: Slut
I någon nylig uppdatering så har jag fått en klock-ikon som visas konstant, både i notifieringsfältet bredvid klockan och på Always On-skärmen på...
Men är det så här det ska vara? Att operatörerna måste "anpassa" sin tjänst till varje produkt? Min förhoppning med eSIM var ju att minska...
Wow, grymt! Det måste jag testa. Tack!
Aha! Visste inte att det gick att säga delar av namnet. Testade och det fungerar men är ganska känsligt vad gäller namngivningen. Tack för tipset!...
Hur gör man om man vill tända en grupp med lampor via Google Home? Säg att jag tex vill tända alla fönsterlampor i vardagsrummet men inte övrig...
Verkar som utrullningen börjat av Tizen 4 med start i USA. Här finns mer info och change log: Samsung is rolling out Tizen 4 to the Samsung Gear...
Snyggt! Ja, det där med manualer slutade jag läsa för många år sedan. Kändes alltid som ett nederlag att behöva ta till, här fyllde det ju dock...
Snyggaste lösningen skulle ju vara att man anger hur högt fönstret är. Den höjden kommer ju alltid motsvara maximala utrullningen och längre än så...
Tror ni denna kan vara ett alternativ eller är det olika upplevelser/OS i dom? Denna verkar enklare som jag tolkar det, annat gränssnitt. [MEDIA]...
Kan detta vara något? Riktigt bra pris. Microsoft Office 365 Personal (Nedladdning) - Programvara och Antivirus
"Prata med julkalendern" är det enda jag kan komma på, mycket omtyckt bland yngre barn.
Stort tack för koden till CDON!
Mitt CDON+ har gått ut och jag tar tacksamt emot en ny kod för det. Skicka gärna PM så uppdaterar jag det här inlägget om jag får en kod. Tack!
Du kan se en historik över alla notifikationer i telefonen. Kan vara värt att kolla det för att se om det är en notifiering som orsaker det eller...
Jag kan förstå att vissa delar av Assistant-upplevelsen måste lokaliseras till Svenska och att det tar tid och att det inte är en prioriterad...