Separera namn med ett kommatecken.
Säljer en Apple Watch 4 44mm GPS (dvs ej LTE cellular). Mörkgrå färg, tror den heter space gray eller? Den har varit min svärfars och han har inte...
Märkligt att jag läser om era problem med Vanced,för mig har det funkat helt felfritt och funkar fortfarande felfritt. Är väl kopplat till ens...
Tar gärna en också
4300+frakt
Bjuder 4100 + frakt
Beror på vilken modell det är. Är det dessa Ubiquiti Networks UniFi AP AC Lite (Accesspunkter, bryggor & repeatrar) så är de nog värda 500-600kr...
Just det MKBHD nämnde att den var IP64, "mist proof istället för" splash proof" dvs Ska tåla regn snarare än att man spiller ett glas vatten på...
Kan väl iofs förstå dig men samtidigt spelar det väl ingen som helst roll om den är certifierad eller inte så länge Oneplus gjort sina egna...
Tror säkert den är vattentät men inte certifierad bara. Lär nog ha vattentäta förseglingar inuti nrär man öppnar den.
Intressant att se om Oneplus har några trogna följare här som kommer köpa den? Jag har övergett skeppet nu efter min senaste Oneplus 8T efter att...
Hej det finns kvar
Jag har iofs läst om folk som har problem med VoLTE hos Vimla på icke officiellt supportade telefoner. Men är inte huvudregeln på internet att...
Skulle gissa runt 4000-5000 någonstans
Och tror någon på allvar att de är i kontakt med Xiaomi för att lösa det?
Sant men folk har väl kanske inte riktigt koll på att man kan få loss den så billigt. Finns det köpare som är beredda att betala ett visst pris så...
Svårt att säga, har sett dem gå för allt mellan 12.000 och 15.000 (512GB oöppnade). Mycket beror ju på att det verkade vara många som sålde från...
Inget fel med det, men därav min rekommendation att inte byta till Linux. Finns säkert många som inte håller med mig, men man bör nog vara lite av...
Ett till tips i all vänlighet: kan man inte stava till Ubuntu så bör man nog inte installera det ;)
Hej jag kan möjligtvis vara intresserad, men då den går att köpa ny från Samsung via Benify för 12940kr inkl frakt undrar jag om priset går att...
Säljer några skal till Pixel 7, endast provade. Spigen Caseology Parallax Ash gray Spigen Caseology Nano Pop Avo green Google Pixel 7 Case...
Har en Oneplus 8T 128GB blå/turkos baksida. I mycket fint skick med tillbehör och skal. Skicka PM om intressant.
Diskutrymmet ger bara mer bang for the buck om man behöver använda mer än 256GB, annars ger garanterat 16GB minne mer bang for the buck. Men...
3GB/s istället för 6GB/s, när menar du att han skulle märka det vid hans typ av användning? Finns inte en chans att han märker det. Man märker det...
Så där tänkte jag i många år, köpte 16GB RAM nästan på ny Macbook Pro nästan varje år sedan 2013. Fick aldrig speciellt mycket mer för datorn när...
Och de gör saker på sämsta tänkbara sätt? Mycket möjligt.
Då är frågan varför Vimla gör på det usla sättet?
VoLTE är verkligen en usel implementation i 4G standarden där varje mobil måste godkännas individuellt. Det är som att röstsamtal inte skulle...
Låter som du skulle klara dig utmärkt med basmodellen. Har själv en Macbook Air M1 och är supernöjd. Kör också virtuella maskiner ibland och det...
Nej du kommer inte märka någon skillnad på minneshastigheterna för SSDn. Främsta anledningen att välja 16GB RAM-minne är om du vet att du kommer...
Som sagt, eftersom Vimla helt har slutat kommunicera sina planer efter att ha misslyckats med att hålla sina tidsplaner femtioelva gånger, så är...
Nej och med tanke på hur usla Vimla är på att kommunicera så lär man inte få veta det förrän det lanseras.
Tur att jag missade detta, hade inte kunnat stå emot men behöver verkligen inte en S23 Ultra eller klocka eller hörlurar. Dessutom nöjd med mitt...
Ser du båda köpen i köphistoriken? Har du isf provat att rapportera det första köpet till Google för återbetalning på den sidan? Order history -...
Jag tror inte ni förstår riktigt hur elektricitet fungerar. En enhet kan inte dra mer ström än vad en källa kan leverera.
There is literally zero percent chance of that happening, the light strip can't draw more amps than the outlet can provide and the voltage is...
Det framgår inte av specifikationerna vilken strömstyrka usb porten klarar, men alla usb a portar klarar spänningen 5v som led stripen är så det...
Om du har använt koden så är jag rätt säker på att den är bunden till ditt PSN konto så isf får du skicka med ditt PSN konto
Tar den gärna. Skickat pm
200 kr bjudet Var finns den?
"med bara mobilens nätverk" är svårt att tolka som att hon har något annat nätverk med eller utan wifi