Separera namn med ett kommatecken.
Söker rabatt när man handlar hos Mediamarkt.
Ju Låter vra! Tk
Då bjuder jag de, så får du höra av dig!
Kan man bjuda 300 kr plus frakt?
Såld till @thelars
Oöppnad, säljer 2 st. 99kr st utan frakt eller 170kr st med frakt. Skickas eller hämtas, om den ska skickas så tar jag inte ansvar för postens...
Låter bra! Vi kör resten i PM!
Det ska jag göra
Tack för budet, för avvakta med de ocksåt.
Noterat, kommer avvakta med ditt bud.
Testade 2 ggr Nyskick. Kommer med kvitto och alla original tillbehöer samt box. 500kr + frakt. Tar ej ansvar för postens hantering av...
Hejsan Söker en stationär dator med följande: 3080 ti och uppåt 32gb ram 1TB SSD I7 och uppåt (gen 11+) Betalar upp till 15000 kr. Här av ett...
Såld till @Halvalla
Köpte en iPad Pro 9.7" 256GS WiFi + 4G. Allt kanon, ipad i super skick! rekommenderas ++
Då vet jag de. Får återgå till min pixel 6. Tack för svar.
Jag delar internet väldigt mycket samtidigt som jag göra andra saker så som lyssnar på musik och surfar på internet. Laddar oftast samtidigt. jag...
Hallåj! Har en Sony xperia 1 IV som överhettar konstant och pga detta klarar den inte av att fungera som normal. Har igång 120 hz, Standard läge...
Säger dock fort. Optimus prime ;) Jag ser ingen bild för har segt internet.
Köpte en Sony xperia 1 IV. Bra kommunikation och annonsen stämde överens! Rekommenderas!!
Bra skick, finns några skav (se bilder) 150kr + frakt. Se omdömen för en säker affär. Skickas köpet så lämnas ansvar över till köparen om att...
Söker någon som har Zelda Tears of the kingdom Betalar 400 kr + frakt. MVH
Eminem Fall - YouTube Music
Tar den. Mvh
Bjuder 3700 kr (hämtar)
pm
Väldigt OT Själv håller jag på att göra min egen resa, har tappat just nu 13 kg sedan jag började (60 Dagar, jag försöker absolut inte gå ner så...
Sålda till @GuruX
1099kr inklusive frakt (värde 50kr)
Se här. Lite skumt att de höger med 100kr nu i efterhand.
Någon som har koll på varför alla butiker höjde priset på zelda ToTK för någon dag sedan? Låg nyss på 599 kr hos flertalet så som Elgiganten. Nu...
Säljer mina Pixel buds pro i färgen kol. Fint skick, köpta här på Swedroid. Tyvärr passar de inte alls mitt öra. Kommer rengjorda, digitalt...
Betalar du så kör vi på AC ;)
Tjenare, Bjuder 250 kr
Hejsan droids! Söker Huel vänvärvningskod, ska göra min första beställning, hade varit trevligt med 100kr i rabatt! Tack på förhand!
PM
Du ska kunna välja vad som ska med och vad som inte ska med innan det börjar.
Aight, det blir ca 365 kr/mån (24mån), beroende på hastigheten du fick så kan de varit ett mycket bra pris :)
Vad hamnade allt som allt på i mån?
Är kameran i samma liga som pixel 6? i så fall är den grymt bra!
comviq har bäst deals på Pixel 7a just nu. Don't sleep! ;) Comviq 377 kr/mån 30 GB + Mobil 24 mån bindingstid. Du har betalt efter 24 mån 9048...