Separera namn med ett kommatecken.
Finns det ett Pro läge i kameraappen så ska du börja med att testa fokus så nära som möjligt och sedan flytta telefonen för fokus. Det blir ganska...
Nja, det är nog bara den nivån Cdon har idag. Känns nästan över förväntan att få ungefär vad man beställt...
Det där lät ju jättebra, men hjulinställning och balansering är helt olika saker. Balansering hoppas jag att de gör hos din källarmekare också.
Ekorren ser ju fin ut, men ta en bild där det finns något konstigt, oregelbundet eller bara bokstäver. Jag hade gärna haft funktionen för...
Nice att de ändå har en ganska komplett lista över spel: All games | Xbox Cloud Gaming (Beta) on Xbox.com Det sägs att de även ska lägga till...
Jag använder 141 gb på min 9 pro, använder i princip bara webbläsaren men har en del appar installerade ändå och tar en del foton med raw. Visst...
Registrerade konto på besikta för 150:- rabatt, på kvittot stod det att de använt Kampanjkod "KÖRA2526" - testa Carspect skickade reklam om 50:-...
Är glaset platt så blir det som sagt väldigt snyggt med härdat glas. Repor är tråkiga, men vissa dings I boetten händer nog om man använder...
Instämmer med ovanstående, lustigt nog verkar telefonsamtal fungera...
Testa först att torka av i två olika riktningar mellan två bilder med samma naturmotiv. Jag fick ett glas skydd till min pixel 9 men tyckte redan...
Att ljuset böjs olika i centrum om periferin utesluter nog mjukvaru problem. Det är någon slags reflektion eller ljus spridning på optiken,...
Pixel 8 för 1000:- har inte gått att beställa, däremot finns pixel 9 pro / xl för 6500:-. Motsvarande inklusive abbonemang hade nog varit en bra...
Bara brainstormade lite och undrade om det gick att göra i tex en discord grupp och hittade detta Discord Activities: Play Games and Watch...
Någon fix för problem med navigations knapparna, Google is rolling out a fix for Pixel back button issues Ironiskt då jag gav upp och stängde av...
Kitet verkar inte ha något som når in i en usbc, För mig gjorde försiktigt arbete med en knappnål susen
På min pixel kan jag antingen välja zoom eller byta till att växla kamera ( UW, Wide, Tele) i appen. De jämna zoomlägena anpassade till varje...
Såg a9+ billigt på hallon tidigare, Hur är det med 3, kan man slutbetala en platta köpt med ett aktuellt abbonemang - lägger de på bindningstid...
Har det inte dykt upp flera dockor, dvs usb/Thunderbolt anslutna lådor som matchar Mac mini och rymmer både riktiga ssd och extra anslutningar....
Av någon anledning så passade 'bönorna' i mina öron, men de dränktes nyligen i svett under en varm löprunda. Har någon kvar dessa efter att ha...
[ATTACH]Splitter ny Sony A7ii med Tamron 28-75 2.8 vxd G2 Kan inte motivera priserna på de nyare kamerorna. Let's party like it's 2015 again!!!!
[IMG] Byter ut mitt inlägg mot en macro, väljer du fast fokus så nära du kan får du focus peaking på skärmen och kan gissa var fokus är även m det...
Lär väl få höra mer på fikapauserna framåt hösten, det verkar mest ha varit värt för bensin och kaffe hittills. Personligen varken veckohandlar...
Det känns absolut som en produkt som borde finnas, om du tex gör en android-telefon med en svartvit 4" skärm så är nog risken för slöscrollande...
Samsungs plattor i s serien kommer ju ofta med penna, 9fe säljs för 2990 men jag hade nog avvaktat eller bevakat Samsung för en kombination av...
Jag kör fortfarande blokada med lokal vpn som adblocker, det fungerar bra mot reklam i appar och webben och ett kvalitets bevis är ju att Google...
Jo, väljer du varor med "choice" frakt då går det genom Aliexpress center i NL eller liknande och går väldigt snabbt och smärtfritt. Bara gratis...
Det bör fungera, hade det varit större repor kan man nog gå ett steg längre och lägga in något medel emellan - men i ditt fall räcker det nog med...
Det är bara Venu 3 och Vivoactive 5/6 som har den funktionen. Men Garmin är rätt begränsade i hur de mäter aktiviteter, du lär bli mer nöjd med...
Några tips om att få igång videos eller bara se om får någon nyare version av Gemeni för att göra bilder som inte stinker AI.
Ok seriöst, Jag mätte 11mm i överkant, knapparna tog lika mycket nere. ((147-(2*11))*65)/(147*65)~=0.85 Så solklart nere i 80% området och de...
Samma här, fast de runda hörnen själ ju 20% an användbar yta så det blir verkligen litet. Jag har blivit tvungen att gå över till svepgester för...
I chrome har du "more tools"->"Developer tools" där du kan läsa källkoden under elements, hovrar du över t.ex <body> kommer hela sidan att...
Gill Apple säljer inga chip till andra, Samsung satsar på egna chip det Google ville var att få ett försprång inom AI och i teorin är ju cpu och...
Om du söker på UPC-numret 197530708480 som anges i beskriviningen får du produkten, det är dock skumt att det är amazon själva som har fyllt på...
Suck, när man för en gång skull bara beställer något man behöver till ett bra pris på Amazon så lyckas någon på Bring hitta ett bättre hem för...
Spelen lär vara köpta i Google Play appstore som knappast lär läggas ner, det verkar ju inte heller vara Google Play månadsprenumeration som läggs...
Är du 100 på att det inte är en spricka bara i skyddsglaset?
Testa med mecenat alumni, Samsung priser brukar vara via länken från deras eller benifys sida, sedan söka. Eventuellt lägga till koder från detta...
I menyn bland bokmärken och inställningar finns också "lägg till på startsidan" Det kör ju fortfarande webbläsaren men det undviker iaf en massa...
Problemet är troligtvis för lite minne, allt blir dom sirap när det tar slut och plattan måste skyffla appar fram och tillbaka ur minnet istället...