Separera namn med ett kommatecken.
Haft telefonen en dag nu! Bytte från s7 edge så jag var lite orolig att jag skulle bli besviken. Men WOW. Vilken fantastisk telefon. Riktigt skön...
Ah. Såklart! :) Tack!
Jaså? Ok. Därserman. Det stod olika leveransdatum beroende på vilket alternativ man valde.
Ah. Det förstår jag. Problemet är väl om alla väljer expressfrakt så kommer tyvärr någon i kläm...
Valde du expressfrakt? Kostade 160 kr extra. Annars tar det nån vecka längre.
Haha Det går kanske fortare om du kör dit o hämtar den? ;)
Har du inte fått trackingnummer från DHL? Jag fick sms om hur jag ville ha luren levererad som jag skulle svara 1 el 2 på. Där stod trackingnummer...
Helt sant! Och inget blir bättre för det priset! :)
Det känns verkligen bra att läsa era positiva intryck! Mina senaste lurar har varit Find 7, S6 Edge och S7 Edge är nuvarande. Är lite orolig att...
Knappt i Tyskland heller... Men efter 20 timmar i Leipzig börjar det äntligen röra på sig igen! :)
Ah. Tack! Frågan är hur nöjd jag själv blir då jag onödigt nog byter från S7 Edge. Slipper iaf repa glaset och de störiga kanterna. :) Ser...
Nöjd?
Haha Vi har 6 barn så jag förstår honom! :) :) Ser det som en stor fördel då jag byter mobil varje år! :)
Beställde min Så fort det var möjligt i onsdags kväll. 2100. Ser att den är i Leipzig nu. ÖKA!!! :) :)
Haha Samma här. Dock råkade jag spräcka glaset på baksidan på min S7 Edge så jag fick en anledning att byta! Om inte annat har vi barn som vill ha...