Separera namn med ett kommatecken.
Jag tryckte på factory reset innan. den gick sjukt snabbt dock. Är det o göra om allt då igen? Och vart hittar jag app packs?
Yo kokade just ihop min första rom, fyfan vad smidig telefonen känns nu. Snabb som en raket jämfört med innan. Men nu kommer fråga hur lägger jag...
Ok nu kommer noob frågorna, Hur gör jag backup och av vad? Sen så läser man in det via odin i download mode eller? Och hur wipar jag allt ?
Hej, jag hade behövt få förklarat om hur jag lägger in Doc's Kitchen saken lite bättre, har genererat mig en rom nu som ska vara bra, följt en...
Jag gick in i recovery mode nu med 3 knapps kombon. Där fanns inget sånt val. Vad hette det du tryckte på mer exakt?
Det låter osm en lösning om jag nu förstår mig på hur du menar ( lite ny på det här så är inte jätte kvickk :) ) Hur gör jag en resett i Odin och...
Ok jag provade med filen några gånger nu funkar ju inte, Men jag kan ju faktiskt lägga in filer på det externa minnet sen kan jag flytta över det...
Mitt external SD kort funkar ju fortfarande. Så jag provade faktiskt att lägga in den filen vi snacka om förut på det och klistra sedan in den i...
Okej det är ju lite svårt då. Nu vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen. Kan jag inte flasha in orginal kernel och prova att använda mig av...
Okej nu skaffade jag mig Root Explorer gick in i det höll inne över mappen som hette SDcard och tryckte på permissions och jag får rutan Warning...
Grejen är den att den hittade inte några drivrutiner för den när den var i felsökningsläget typ som om att det var en okänd enhet. Men min kolega...
Ok nu har jag provat det också. Händer inte mycket, datorn hittar det som en ny enhet som den inte kan instalera någon drivrutin till alls.
Hur kommer jag in i USB felsöknings läge?
Provade och installera båda versionerna av det programmet. Den kan inte hitta SD kortet i telefonen. Misstänker att det beror på att datorn har...
Är det bara att formatera? Jag tappar inte hela programvaran då eller? Edit: Provade men det gjorde ingen skillnad.
Hej, igår uppgraderade jag min telefon till 2.2.1 via Kies. Sen så la jag in jag mig av v1.17 Busybox med Odin för att få superuser och sedan la...