Separera namn med ett kommatecken.
Webhallen har inte fått in något från Apple så ännu ett år som dom inte kan konkurrera på release datum. Sist gång jag satte all min tillit till...
Att dom packar din och att den förhoppningsvis skickas idag. Har du kollat din PostNord app?
Oj detta hade jag glömt helt, det är ju release nästa vecka!! :D Nu får jag hoppas CDON var att lite på med tanke på att dom skrev att jag kommer...
En är i metall och en är i plast med en rubin spets. Men nu funkar båda as bra :D Inväntar den spelaren som ser ut som en väska :)
Jag bytte nålar mellan 1byone spelaren jag fick igår och denna och då gav båda helt plötsligt ett bättre och varmare ljud O_O
Högtalarna och BT är bättre på denna däremot så skippar den då och då, följer inte lika smooth som den andra. Gick att byta nål med varandra,...
V52 på min frus mobil :(
[ATTACH] Jag tror tyvärr att effektiviteten i deras logistik är nog det som är det största problemet egentligen... det går för snabbt O_O
Helt tyst från Elgiganten och Webhallen dock...
Samma här! Hemleverans. Brukar vara här runt 12 :)
Ah coolt! Det är en rubin flisa. Kollade med förstoringsglas och ja det är något som ser ut mer som någon mineral än glasfiber. Så det är nog Ruby...
Tack för bilden :) Nej min ser mer ut som en glasfiberbit eller nått... eller en väldigt liten nål i ett plasthölje typ.. Fick inget annat med i...
Jag lyssnade igenom den en gång idag iallafall :D Däremot så märkte jag att det inte är någon metall nål. Jag kan inget om LP spelare men jag hade...
Jag kopplad den till en Harman Kardon Studio 5 och det blir ett rätt mysigt ljud. Men det låter helt klart annorlunda än 24bit FLAC dock.
Ja jag tror det är viktigt och invänta recensioner för att se vad det är man uppoffrar speciellt i mjukvaruväg. Blir intressant :D
[ATTACH] Ja den är fin men ljudet var inte riktigt något att hänga på granen :P Men det går att koppla den till en extern högtalare och då blir...
New Apple Silicon Macs with M1 chip don't work with Thunderbolt eGPUs - 9to5Mac Bra o veta om man vill testa eGPU på en ny M1 Mac... tråkigt...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=gr_L9MxbiLg Super skön kamera jämförelse. Så tydlig att det beror mycket på vilken typ av bild som...
Denna tråden är endast till för tips och inte för diskussioner. Vi hänvisar till denna tråd istället för eventuella diskussioner: Amazon Sverige...
Jag har fått till mig att flera svenska onlinebutiker inte fått sina förbokade antal mobiler, om ens några. Webhallen och NoN har inte fått sina...
Ja absolut! Är man ute efter supertunna skydd så är inte läder rätt väg att gå :P Nudient och Pitaka är riktigt bra märken för tunna skal....
Jag tycker den inte känns särskilt tjock. Körde ju med en till min 11 Pro Max och den är absolut inte tjockare än den. Jag gillar den lite mer...
Hahaha det sjuka är att jag nog bara har EN vinyl skiva och spela på den och det är...... ...... Muse - Simulation Theory - Deluxe Collector...
Nej jag har inte heller kört Mujjo förr men jag tycker lädret känns annorlunda på Apples. Sen är det ju knapparna som är av metall på Apple...
[ATTACH] Säg vad man vill om pris men kvalitets känslan på detta skalet är ju helt otroligt. Mujjo skalet jag har åker absolut tillbaka. Jag fick...
Min kommer idag med, väntar bara på posten plinget. Däremot så kom UPS med dessa nyss. [ATTACH] För 3kr per set så var det ett riktigt kap XD...
Jag var lite snabb :D Jag fick ett blått milanese band fel skickat till mig som är till 40mm men ser att det inte gör någon nytta här :)
Är det en 44mm AW du har?
Det är det jag inte vet O_o det borde ju göra det kan tyckas men det är ju egna partitioner så att säga... PRAM är en separat minnesmodul.
Har du försökt att resetta SMC och PRAM? brukar lösa ett par problem ibland... annars känns det tyvärr som något hårdvaruproblem.
Ja precis, det är den jag är mest intresserad av att se... men samtidigt så kommer det vara svårt att beräkna vad som är bäst när ARM och x86 är...
Nej jag gick mer efter deras teoretiska siffror som dom slängde ur sig och räknade ut på ett ungefär.
Beror nog helt på vad du vill göra med den :)
Kollar lite hur man kan jämföra grafik och M1 har grafik motsvarande en Radeon RX 560X... Det är inget spelmonster precis XD Och det stämmer nog...
Om dom gör sina jämförelser kontra i3 så är en dubbel förbättring lätt en i5 eller lite under. i3 är dualcore och i5 quadcor så naturligt är ju...
Dom kräver studentid och/eller utbildningsbevis för att få den för det priset :) det brukar verifieras iallafall.
Du kommer in i det otroligt snabbt... sen vill du inte tillbaka XD Mer än om du kör BootCamp... vilket är helt omöjligt på M1 chipp macbook bah så...
Undra hur stor skillnad den avstängda gpu processorn gör. Det som är lite höjt i dunkel just nu är ju även Ghz, i vilken hastighet allt rör sig...
Hehe skillnaden mellan dyra modellen av air med M1 och billigaste pro 13 med M1 kostar nästan lika mycket O_o
Men asså jag har en känsla av att det inte kommer vara värsta springet efter dessa datorer... man vet ju egentligen inget om dom i verklig...