Separera namn med ett kommatecken.
Hej tänkte kolla intresse för min Tab Pro. Köpt av mig på Webhallen för ett år sen. Plattan är i nyskick då den endast är använd som väckarklocka...
Har ett helt nytt välvt härdat displayskydd passande till S6 Edge. Säljes då jag inte kan leva med att det är "dimmat" i över- och nederkant....
Hej, Tänkte kolla om det finns något intresse här av min G2:a. Köpt i februari på Komplett av mig. Sitter ett matt displayskydd på, har ett...
Säljer nu min HTC One. Köpt ny den 7 augusti 2014 av en annan medlem här på forumet. Bra skick utan tappmärken, några mindre repor finns såklart....
Säljer nu min kära HTC One då jag är tillbaka på Iphone. Köpt ny den 7 augusti av en annan medlem här på forumet. Riktigt bra skick utan repor...
Hej, Säljer min Z2 då jag skaffat en annan telefon. Använd sedan augusti. Haft dbrand "titanium" för bakstycket samt ett "tempered"...
Har ett laptopfodral jag inte använder. Använt ytterst sparsamt så det är i nyskick. Passar de flesta 13'', har haft Macbook Air och en HP...
Har fått ett minneskort över som jag tänkte sälja. Är alltså ett Samsung Pro microSDHC Class 10 UHS-I 90/80MB/s 32GB. Köpt i september....
Har blivit en telefon för mycket och tänkte kolla om någon här är sugen på min Oneplus. Använd av mig i några veckor men i absolut nyskick. Sitter...
En helt ny Z2a som jag fått genom jobbet. Komplett i kartong med alla tillbehör etc. Saleskitet är avsett för Turkiet men mobilen och tillbehören...
Tänkte kolla om det finns nått intresse av denna. Plattan är i fint skick och mest använd som väckarklocka. Köpt ny av mig på Webhallen i...
Såld
Säljer två värdekoder som följde med när jag köpte en Surface då jag inte kommer ha användning av dem själv :) Microsoft Skydrive/Onedrive 24...
Hej! Vi är två studenter som startat en webbshop där vi säljer skal till mobiler och som trogna swedroidare tänkte vi ge alla på forumet 20%...
Hej! Ska nu sälja min kära Nexus pga. ny mobil. Telefonen är i fint skick men har några flagor i kromet längst ner. Baksidan är nyligen bytt så...
Har sökt runt på nätet efter lösning utan resultat så vänder mig nu hit för att se om fler råkat ut för samma missöde. Skärmen är alltså helt...
Hej! Ska nu sälja min lur då jag skaffat en ny :) Den är väl omhändertagen och i gott skick! Kartong, alla tillbehör samt ett skal finns. Lite...
Såg precis denna appen på XDA och tänkte tipsa om den här! Rundar av hörnen likt WebOS och MIUI. Kanske nonsens för många men en sån där snygg...
[IMG] Tjosan! Hittade lite gamla tv-spel i vårstädningen! Har sålt min 360 så vill bara bli av med dem. Är följande: Saints Row Bioshock Test...
Hej! Har köpt mig en ny telefon så skall därför nu sälja min kära trotjänare! Den är köpt ny av mig och är olåst. Kan ev. ha kvittot kvar, får...
Läste precis följande artikel: http://computersweden.idg.se/2.2683/1.485819/hemliga-data-kvar-i-mobilen I artikeln beskrivs att de har med...
Har drabbats av ett mycket irriterande problem, tv.nu appen kraschar i porträttläge men funkar i horisontalläge.. Problemet uppkom helt...
Hej! Har nu några kvalitets minneskort liggandes som blivit över! :) 2st SanDisk Micro SD HC 8 gb 1st Nokia Micro SD HC 8 gb 1st SanDisk Micro...