Separera namn med ett kommatecken.
Var?
Betalprofil för företaget, det ska vi prova; tack!
Självklart, och om du följer länken nedan fick jag ett pris. Tror jag betalade 650 kr. Replace your lost or damaged Google Pixel Buds - Google...
Efter att ha försökt en eller kanske två gånger till under ett halvårs tid så fungerade det helt plötsligt! Ny bud hemskickad på posten på ett par...
Sökte lite, hittade inget om det så jag testar här: Vill köpa en 8 Pro + klocka (senast) imorgon till mitt företag men jag förstår inte hur jag...
Ok, bra tips! Chattade med Googles support, inte ens de verkade känna till den där sidan!
Equal minds think alike; klart jag gjorde det. Det var då jag fick den andra meningen tillbaka. Vi är alltså inte fully supported i Sverige, bara...
Har tappat min höger Pixel Bud Pro, kanske har du tappat vänster och vill bli av med höger?
Har du tappat din vänster Google Buds Pro? Jag har en vänster Charcoal (samt skal) till salu, använd sedan 2022-11-18. Tycker 500 kr låter...
Efter en lång chat med 3 olika personer så visar det sig att och Så ingen lycka där.
Bra tips, tänkte inte på det. Chattar med dem nu, de kan inte sälja lösa Buds men blir nu vidareskickad till deras Warranty-avdelning (av någon...
Tappade min högra hörlur på en brygga, böjde mig ner för att plocka upp efter hunden, två studs innan den föll mellan ett par plankor och ner i...
Jag kanske måste ändra uppfattning om PostNord, trevlig leverans dessutom! [ATTACH]
Stämmer bra, detaljer i bilden. Ca 1,5 dygn mellan Roissy i Frankrike och Køge i DK. [ATTACH]
Enligt PostNord får jag hemleverans på fredag mellan 08-17. Förväntansfull, men skeptisk.
Har både Klarna och Revolut, att jag inte tänkte på det... :o
På fnac betalade jag med mitt AMEX, det kanske jag inte borde ha gjort; fick en avgift från AMEX på ~160 kr... Hur borde jag ha gjort?
Beställde 2021-10-26 13:12, transport påbörjad 19:57!
Jag skrev till Google och bad dem avbryta min order (jag kunde inte göra det själv?) då jag hört här att de troligen inte kommer att leverera...
Jag tror inte du har några alternativ kring frakt. När jag testar är det antingen gratis inom Frankrike eller 17€ för internationell frakt. Edit:...
Beställde 4:e April, mejlade Google idag (då jag tyckte att det tagit väl lång tid). Strax efter kom avi om att jag kunde hämta på mitt...
Jag fick mejl från Google Store DE, det kan du ju prenumerera på.
Lungt, jag chansade och beställde ett skal utan priority shipping, spännande att se vad som händer!
Oj, bra pris nu: 299€ för 3a 379€ för 3a XL Pixel 3a & Pixel 3a XL - Alles, was wirklich zählt. - Google Store Om någon ska handla skulle jag...
Ser onekligen ut så. Tror det hände 14/15 Mars.
Har en svart oöppnad som jag tänkte skicka tillbaka till Google DE, den skulle du kunna få köpa. Skicka ett PM för detaljer?
Köpte 2020-03-08, tror det var en kampanj som sträckte sig till 2020-03-14.
Från Google DE, ja. Priset var 399-84€=315€. 270€ är nog före skatt.
Ah, fel av mig! I bilden ovan syns inte att jag fick just 84 € i rabatt, dvs jag BETALADE endast 315 (till skillnad från hur det ser ut). My bad!
Okej, då blir det klart lite dyrare.[ATTACH]
I mitt fall ser det ut såhär, dvs -84 €. Men jag mejlar just nu med supporten, får se vad de återkommer med. [ATTACH]
Google DE levererar case nu utan frakt, så vitt jag kan se. Eller måste man välja "priority shipping" även för dessa?
Retur-lapp gick ganska lätt att få, men det verkar inte som de betalar tillbaka hela beloppet för produkten; de ger ett estimat på vad man får...
Köpte 2 i förra veckan, en från Tyskland och en från Inet. Öppnat den från Inet, den från Tyskland är i obruten förpackning. Hör gärna av dig om...
Beställde förra söndagen, valde "priority shipping" och fick den på onsdag. Funkar fortfarande bra! Tyvärr beställde jag ett "Pixel Stand" utan...