Separera namn med ett kommatecken.
Dom annullerade beställningen på Thrustmaster. Det va synd. Hade varit en riktigt bra julklapp annars för det priset.
Helgen tripp som inte gav någon bra resultat. [img] Taget med Xiaomi 12s Ultra (Stock camera, 1x, 23mm, f/1.85, ISO 50, 12.58MP) [img] Taget...
Inne i kamera inställningar [ATTACH]
Angående värdet så stog det på deras kampanjsida. Och folk kommer med förhoppingar är rätt så klart då andra länder har fått hörlurar osv. Google...
Ser du vart dom skickade ifrån?
Försök att få dom att betala returen då värdet inte har det som dom sa.
Jag hade hämtat ut telefonen och öppnat upp den och sedan skickat tillbaka den. Litet straff ska dom ha iaf.
Ni glömmer ju faktiskt att dom fick med tygpåse och klistermärken som är väldigt dyra! Edit tillägg, Det är ju faktiskt reklamtygpåsar så mer...
Lägg upp en bild på vad du fick. Lägg den i en spoiler. Lagom nyfiken
Apple brukar kräva att alla serienummer ska scannas vid försäljning så det blir svårt att lämna tillbaka med ett annat serienummer.
Stått v46 på klockan sedan beställning. Status kommer nog gå fram och tillbaka under tiden vi väntar.
Har du någon smartklocka? Funkar det bra att connecta?
Bara gråa för mig?
bra pris men jag är ju sugen på gröna bergsloop armbandet och den kostar ju 1300 så då hamnar det nästan på samma pris. Finns det någon som är...
Va bra! Jag själv gillar ha den igång med det är omöjligt med samsung tyvärr.
Någon som har tips på ett slimmat transparent skal? Håller på att kollar på olika sidor men svårt att få en bra uppfattning om hur tjockleken är.
Jag kunde använda esim på Huawei watch 3 pro med Telenor. Bytte till Tre och då gick det inte.
Använde "Gold vibes" filter på den här som fick en skön kallvarm höstig look tycker ja. [IMG] Taget med Xiaomi 12s Ultra (Stock camera, 1x, 23mm,...
Men värdet för boxen ska vara 21300kr
Sant. Hade läst att den skulle komma i november men det va tydligen i Indien.
Om man tänker på datum så känns det mer som en pixelbox allt annat vore konstigt.
Nej, finns för övriga också om dom nu vill köpa in.
finns 256 på elgiganten.
Man kunde anmäla sig på halebops sida. Fick det här efter presentationern. [ATTACH]
Apple är väldigt hemliga med sin sändningar då det är stor rånrisk. Därför är det svårt för olika företag att visa exakta tiderna.
Tror den kommer upp inom snar framtid. Såg den på svenska Google store men kunde inte beställa den. [ATTACH]
Va inget släpp på klockan i sverige så skulle va skumt om halebop skulle ge den i lådan
Elgiganten har den annars.
Om dom skickar ordern så är det lotto sen om den kommer till Sverige. Med mobilen jag beställde förra året tog det två veckor. Beställde senare...
Sen klockan så dog allt totalt. I år så fanns det inget som fick igång mitt habegär.
Känns ju inte bra. Tänkt att se den i helgen :eek:
Kan det va 3 st mobiler man får då? Pixel 7 och pro och sedan pixel 6a. Landar det på ~21k
Beror på om Google använder någon grossist här i Sverige eller om dom skickar ifrån annat lager. Har för mig att jag har fått nåt som kommit ifrån...
Hittade ingen pixel watch på danska Google store.
Samma här men på samsung blir det kaos med den på. Testa någon dag att ha den av.
Konstigt att inte Sverige får någon deal. Google Pixel Stand eller Buds eller nåt annat. Pixel Stand ska ju släppas i Sverige.
Googles platshistorik? Är den på? När jag har haft samsung så drar det galet mycket. Samsung drar iof alltid mer än andra mobiler tycker jag när...
https://www.amazon.se/-/en/gp/aw/d/B08CVH26P8?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title Ända problemet va att en luftbubbla tog ca 1 vecka att försvinna...
Kan du inte få ett tillfälligt nummer sålänge?
Vänta tills imorgon då Google kommer presentera pixel 7 för release här i Sverige.